صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تصادف ۲ خودروی سواری در محور مشهد-نیشابور با ۸ مصدوم

  • کد خبر: ۲۴۱۲۶۰
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
رئیس اورژانس پیش ‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: حادثه تصادف دو خودروی سواری در جاده مشهد-نیشابور در محدوده پایانه مسافربری نیشابور، هشت مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحمید حسینی با اعلام این خبر افزود: این حادثه بعدازظهر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از نیشابور به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه، اقدامات پیش‌بیمارستانی برای هشت مصدوم حادثه انجام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پنج نفر از مصدومان توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان شده و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های اورژانس، به بیمارستان «حکیم» نیشابور منتقل شدند.

حسینی افزود: سبقت و سرعت غیرمجاز از دلایل اصلی تصادفات است که انتظار است رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از انجام سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزارنفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان‌رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت‌پوشش‌داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه، به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش، خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.