صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عرضه ۲ درصد دیگر از سهام شستا

  • کد خبر: ۲۴۱۵۵
  • ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
چهارشنبه ۲۷ فروردین، ۱۰ درصد سهام شستا در بورس در حالی عرضه شد که گفته می‌شود قرار است ۲ درصد دیگر از سهام این شرکت در بورس عرضه شود و به این ترتیب مجموع سهام عرضه شده شستا در بورس به ۱۲ درصد می‌رسد.
به گزارش شهرآرانیوز، چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹، تعداد ۸ میلیارد سهم معادل ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی به عنوان ۵۳۷ امین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران، عرضه شد.
در این روز تعداد ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به عموم و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم جهت عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری معادل ۱۰ درصد از سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با نماد "شستا" به قیمت هر سهم ۸۶۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.
با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران تعداد شرکت‌های فعال در بورس به ۳۳۵ شرکت رسید و بر این اساس بالغ بر ۶۹۰۰۰۰ میلیارد ریال به ارزش بازار بورس اوراق بهادار تهران، معادل ۳ درصد از ارزش کل، افزوده شده است.
شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با نماد "شستا" با ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰ هزار کد معاملاتی رکورد بیشترین مشارکت در عرضه اولیه را به خود اختصاص داد و حداکثر تعداد ۳۶۳۷ سهم به هر کد معاملاتی تخصیص یافت.
ایسنا همچنین گزارش داد عرضه ۱۰ درصدی سهام شستا درحالی رخ داد که پیش از این حسن امیری- نایب رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار- از عرضه ۱۲ درصد از سهام شستا در بورس خبر داده بود و طبق گفته‌های علی صحرایی- مدیرعامل بورس تهران- بعد از عرضه ۱۰ درصدی سهام شستا، شستا متعهد به عرضه ۱۲ درصد سهام است که در آینده با توجه به شرایط بازار و با هماهنگی با بورس تهران و شرایط سازمان تامین اجتماعی بقیه سهام عرضه می‌شود.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.