صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مصدومیت هویلند و یورو در جریان شکست منچستریونایتد

  • کد خبر: ۲۴۱۶۱۴
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
راسموس هویلند و لنی یورو، دو ستاره منچستریونایتد در دیدار دوستانه تیمشان در اردوی آماده‌سازی مصدوم شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نظر می‌رسد اریک تنهاخ، سرمربی هلندی شیاطین سرخ درست مانند سال گذشته، در فصل جدید هم ناچار است با کابوس مصدومان پرتعداد کنار بیاید.

منچستری‌ها که برای تور پیش فصل خود در ایالات متحده حضور دارند، در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف آرسنال رفتند. هویلند در دقیقه ۱۰ تیمش را پیش انداخت، اما در ادامه آرسنالی‌ها توانستند با گل‌های ۲ ستاره برزیلی خود، یعنی گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی پیروز میدان شوند.

شکست در دیداری دوستانه اهمیتی چندانی ندارد، اما از دست دادن ۲ ستاره در اردوی پیش فصل و احتمال نرسیدن آنها به دیدار‌های ابتدایی لیگ برتر می‌تواند برای تنهاخ گران تمام شود. سرمربی شیاطین سرخ در همین زمینه به اسکای اسپورت گفت: به زودی میزان دقیق مصدومیت این دو نفر و میزان دوری احتمالی آنها از میدان مشخص می‌شود. یورو تازه به تمرینات تیم اضافه شده بود و مصدومیتش می‌تواند روند هماهنگ شدن او با تیم را به تاخیر بیاندازد. هویلند هم دچار آسیب عضلانی از ناحیه همسترینگ شده است و شاید روز‌های ابتدایی فصل را از دست بدهد.

منچستر در ادامه تور پیش‌فصل، دو دیدار دوستانه با رئال بتیس و لیورپول را در پیش دارند و پس از آن باید به انگلیس برگشته و خود را آماده بازی کامیونیتی شیلد یا همان سوپرجام انگلیس با منچسترسیتی در ۲۰ مرداد بکنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.