نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فاطمه مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ششمی در بین شش ورزشکار! پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتمام‌حجت دقیقی با سربازان ملوان مهاجم استقلالی در راه استقلال! شروع اردوی پرسپولیس در ترکیه پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند نماینده فوتسال بانوان مشهد از لیگ برتر دور شد ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور! میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟
سرخط خبرها

پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند

  • کد خبر: ۲۴۱۹۳۹
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند
ستاره دانمارکی منچشتریونایتد پیراهن بزرگان این تیم را به تن خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، راسموس هویلند، مهاجم دانمارکی منچستریونایتد، برای فصل پیش رو شماره ۹ این تیم را که یکی از پیراهن‌های افسانه‌ای تاریخ این باشگاه است، به تن خواهد کرد تا مشخص شود در اندیشه‌های تاکتیکی اریک تنهاخ، او مرد اول خط حمله شیاطین سرخ به شمار می‌رود. این مهاجم بیست‌ویک‌ساله تابستان گذشته با حدود ۱۰۰ میلیون دلار از آتالانتا راهی اولدترافورد شد و با زدن ۱۰ گل در لیگ‌برتر، با برونو فرناندز برترین گل‌زنان فصل یونایتد بودند. اما این آمار برای مرد اول خط آتش تیمی که می‌خواهد در بین مدعیان قهرمانی لیگ جزیره حضور داشته باشد، پذیرفتنی نیست و هویلند هنوز نتوانسته است هزینه سنگین خریدش را جبران کند. اعتماد تنهاخ و دادن شماره ۹ یونایتد به هویلند فشار توقع‌ها از این مهاجم جوان را در فصل پیش رو افزایش خواهد داد و اگر نتواند شروعی قدرتمند داشته باشد، اصلا بعید نیست که او هم به سرنوشت شماره ۹ قبلی تیمش، یعنی مارسیال، دچار شود. مهاجم فرانسوی که دوران پرامیدی را در منچستر آغاز کرد، به‌تدریج محو شد و هیچ‌کدام از هواداران تیم از جدایی‌اش در پایان فصل گذشته ناراحت نشدند.

شروع پرفراز و نشیب مهاجم دانمارکی

فصل اول هویلند در یونایتد با فرازونشیب‌های فراوانی همراه شد و او تا نیم‌فصل اصلا به مهاجمی صدمیلیون‌دلاری شبیه نبود. نخستین گل او در بازی آخر نیم‌فصل اول و در جریان برد برابر استون‌ویلا به ثمر رسید. پس از آن دروازه‌ها باز شد و هویلند در پنج بازی بعدی‌اش در لیگ‌برتر شش‌بار برای تیمش گل‌زنی کرد تا همه به ظهور ستاره‌ای تازه در تیمشان امیدوار شوند. با وجود این، یک آسیب‌دیدگی او را چندهفته از میدان دور کرد و در بازگشتش بار دیگر به مهاجمی کم‌خطر تبدیل شد. هویلند در هشت بازی بعدی‌اش فقط یک گل به ثمر رساند که باعث شد تنهاخ او را روی نیمکت بنشاند. یونایتد لیگ‌برتر را با پیروزی مقابل نیوکسل و برایتون به پایان رساند و هویلند پس از واردشدن به‌عنوان یار تعویضی در نیمه دوم، در میان گل‌زنان هر دو بازی بود، اما او اعتماد تنهاخ را از دست داده بود و به همین دلیل در حساس‌ترین بازی تیمش، یعنی فینال جام‌حذفی برابر منچسترسیتی، هویلند فقط در پانزده دقیقه پایانی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. مربی هلندی همیشه از توانایی‌های هویلند صحبت می‌کند، اما اگر واقعا به این جوان دانمارکی اعتماد داشت، هرگز او را برای چنین مسابقه مهمی از ترکیب اصلی تیمش کنار نمی‌گذاشت.

هراس هویلند از سرنوشت مارسیال

هویلند باید از هر دقیقه‌ای که در فصل آینده به دست می‌آورد، نهایت استفاده را ببرد. پیراهن شماره ۹ یونایتد با وزنی تاریخی همراه است. زیرا زمانی به تن سر بابی چارلتون افسانه‌ای، اندی کول و دیمیتار برباتوف نشسته بود. در دوران پس از سر الکس فرگوسن، فقط زلاتان ابراهیموویچ ثابت کرد که شایسته این پیراهن است. او در اولین فصلش با وجود ۳۴ سال سن، ۲۷ گل به ثمر رساند، اما دیگرنفراتی که این پیراهن را در یونایتد بر تن کردند، یعنی رادامل فالکائو، روملو لوکاکو و مارسیال هیچ شباهتی به مهاجم تمام‌عیار مدنظر شیاطین‌سرخ نداشتند. بدن مارسیال نمی‌توانست در برابر شرایط فیزیکی لیگ‌برتر، به‌خصوص در اواخر دوران حضورش در جمع شیاطین‌سرخ، عملکرد خوبی داشته باشد؛ چالشی که به نظر می‌رسد هویلند هم با آن روبه‌روست.

البته هنوز امید‌های زیادی برای هویلند وجود دارد و به نظر می‌رسد او در تلاش برای بهبود بازی خود بسیار پرتلاش‌تر از مارسیال است، اما ۱۰ گل در لیگ‌برتر در فصل گذشته کافی نخواهد بود و انتظار می‌رود که مهاجم دانمارکی در فصل آینده دست‌کم این آمار را دوبرابر کند. او شروع خوبی در پیش‌فصل داشت و توانست در دیدار دوستانه برابر آرسنال خیلی زود گل‌زنی کند، اما دوباره مصدومیت به سراغش آمد تا حالا حضورش در هفته‌های ابتدایی لیگ آینده در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. اگر او نتواند شایستگی‌اش را در فصل پیش رو ثابت کند، سرنوشتی مشابه مارسیال در انتظارش خواهد بود. یونایتد در حال برداشتن گام‌های مثبت برای تبدیل‌شدن دوباره به تیمی مدعی در انگلیس است، اما درنهایت این هدف تا حد زیادی به عملکرد شماره ۹ جدید آنها بستگی خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->