صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روز دوم رقابت ورزشکاران ایران در المپیک پاریس با حذف ۳ نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین روز از المپیک ۲۰۲۴ پاریس ورزشکاران ایران در سه رشته قایقرانی، تیراندازی و تنیس روی میز به رقابت با حریفان خود پرداختند.

قایقرانی

ابتدا فاطمه مجلل نماینده ۲۲ ساله قایقرانی رویینگ تک نفره ایران از ساعت ۱۰:۳۰ صبح، در مرحله شانس مجدد رتبه اول گروه خود را کسب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

مهسا جاور و زینب نوروزی که تیم دو نفره روئینگ سبک وزن ایران را تشکیل داده بودند در این رقابت توانستند با ثبت رکورد ۷ دقیقه و ۳۵ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه بالاتر از ژاپن در رده چهارم قرار بگیرند و به مرحله شانس مجدد راه یابند. تیم‌های رومانی و آمریکا از گروه ایران مستقیم به نیمه‌نهایی صعود کردند.

تیراندازی

شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی دو نماینده تیراندازی کشورمان در مرحله مقدماتی تفنگ ۱۰ متر، از رسیدن به فینال بازماندند.

شرمینه چهل‌امیرانی با رکورد ۶۳۰ در رده یازدهم و فاطمه امینی با رکورد ۶۲۶.۲ در رده بیست و ششم ایستاده و از رسیدن به فینال این ماده بازماندند. در این ماده تیرانداز کره‌ای با رکورد ۶۳۴.۵ به عنوان نفر نخست و تیرانداز فرانسوی با رکورد ۶۳۱.۳ به عنوان نفر هشتم به فینال رسیدند.

تنیس روی میز

نیما عالمیان نیز در مرحله یک سی و دوم نهایی به مصاف حریفی از تایوان و رنک شماره ۳۲ جهان رفت که در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد تا همانند المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در مرحله نخست حذف شود و از رقابت‌ها کنار برود. البته نیما عالمیان در بخش دوبل کماکان در رقابت‌های المپیک پاریس به رقابت خواهد پرداخت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.