صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: تعداد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی دوبرابر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید نژادحسین با اشاره به فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی «بایدو»، اظهار کرد: در حال حاضر، بیش از چهار سال از خدمات‌رسانی این دوچرخه‌ها در حوزه حمل‌ونقل در شهر مشهد می‌گذرد و درحال حاضر «بایدو» به عنوان تنها برند فعال در زمینه مُد جدید حمل‌ونقل پاک در کشور فعال است.

وی با بیان اینکه شهر مشهد به عنوان تنها دبیرخانه شهر‌های دوستدار دوچرخه از سوی وزارت کشور در خردادماه ۱۴۰۲ معرفی شده است، گفت: این اتفاق، خود نماد توجه مدیریت شهری به این مقوله مهم است.

نژادحسین از اهتمام جدی شورای ششم نسبت به توسعه زیرساخت‌های دوچرخه‌های اشتراکی سخن گفت و افزود: در این دوره، تعداد دوچرخه‌های اشتراکی پنج‌برابر شده و درحال حاضر، ۹۳۱ دستگاه دوچرخه در ۱۶۹ ایستگاه فعال است و به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: به منظور تردد ایمن دوچرخه‌سواران در سطح شهر، ۲۲۰ کیلومتر مسیر دوچرخه هم در سطح شهر احداث شده که در اختیار عموم شهروندان قرار دارد. همچنین در راستای برنامه توسعه‌‎ای ناوگان انسان‌محور بنا داریم تعداد ایستگاه‌های دوچرخه را تا پایان سال به ۳۵۰ ایستگاه و با رفع موانع، تعداد دوچرخه‌ها را به بالغ بر ۱۷۰۰ دستگاه برسانیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.