مرکز نوآوری‌های حمل‌ونقل شهرداری مشهد آغازبه‌کار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) + فیلم نقشه تصادفات مرگبار مشهد در ۱۴۰۳ | موتورسیکلت‌ها و عابرین پیاده؛ قربانیان اصلی ترافیک مشهد هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی آلوده است (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) فقط ۶درصد از بیمارستان‌های مشهد در برابر آتش‌سوزی ایمن هستند | گزارش شهرآرانیوز از راهکار‌های ایمن‌سازی مراکز درمانی مشهد نشست تخصصی «شهر‌های ایرانی در چارچوب جهانی» در مشهد آغازبه‌کار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش یک‌ساعته سرویس‌دهی مترو مشهد در روز جمعه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) هم‌زمان با برگزاری کنکور افتتاح اولین مرکز نوآوری محیط‌زیست و خدمات شهری در مشهد | پیوند مدیریت شهری و دانش‌بنیان‌ها برای مقابله با چالش‌ها ایمنی شهری؛ آغازگر تحول در حمل‌ونقل مشهد مشهد یکپارچه آماده برگزاری جشن‌های میلاد باسعادت امام‌رضا(ع) اعدام برادران دالتون در مشهد | درباره دستگیری راهزنان در دوره قاجار هزینه حدود ۳۰ میلیارد تومانی ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی مشهد بهره‌برداری از فاز یک ساختمان فرماندهی و ستاد سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد + فیلم احداث و توسعه ۹ ایستگاه آتش‌نشانی در مشهد در دستورکار شورای ششم فرماندار مشهد: باید با قاطعیت به‌سمتی برویم که ساختمان‌های ناایمن را ایمن کنیم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پنج ایستگاه دیگر آتش‌نشانی در شرف ساخت است قلندرشریف: تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری مشهد باید به ۶۰ ایستگاه برسد + فیلم مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خبر داد: کاهش ۸ درصدی عملیات اطفای حریق در سال ۱۴۰۳ معاون گردشگری شهرداری مشهد: برنامه‌های دهه کرامت با محوریت هویت و فرهنگ رضوی پیش‌بینی شده است رئیس شورای شهرستان مشهد: شورا‌های ما در پیگیری مشکلات مردم با نامهربانی ادارات مواجه هستند رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: این قابل قبول نیست که بخشی از حاکمیت، تشخیص مصلحت شورا‌ها را به رسمیت نشناسد
سرخط خبرها

ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد

  • کد خبر: ۲۹۲۷۷۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد
استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

رحمتی | شهرآرانیوز؛ استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و از سوی دیگر به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند. به دلیل مزیت‌های فراوان در بسیاری از شهر‌های پیشرفته جهان به استفاده شهروندان از دوچرخه تأکید بسیاری می‌شود و بستر‌های مناسب برای دوچرخه‌سواری فراهم شده‌است.

سرعت زندگی در دنیای مدرن امروزی ارزش استفاده از دوچرخه را چند برابر می‌کند. در همین راستا فراهم کردن زیر‌ساخت‌های لازم برای دوچرخه‌سواری شهروندان از ضروریات است.

شهروندی در راستای افزایش این وسیله کارآمد برای خیابان سناباد مشهد به شهرآرا چنین پیام داد: سناباد یکی از خیابان‌های پرتردد مشهد است. با این حال برای کاهش استفاده از خودرو‌های تک‌سرنشین در این خیابان، ایستگاه دوچرخه در نظر گرفته نشده است. از شهرداری مشهد تقاضا داریم که در این خیابان ایستگاه دوچرخه ایجاد کند.

در پیگیری خبرنگار شهرآرا، محمد واحدی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک این درخواست شهروند را در حوزه کاری سازمان ترافیک دانست.

در ادامه پیگیری، خبرنگار شهرآرا سراغ قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد رفت، او در‌این‌باره گفت: درست در ورودی خیابان سناباد جنب ایستگاه مترو سعدی یک ایستگاه فعال دوچرخه داریم. در میدان پنجراه سناباد مقابل بانک صادرات نیز ایستگاه فعال داریم. مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد افزود: همچنین نبش سناباد‌۶۱ ایستگاه فعالی وجود دارد.

به گفته او در مجموع ابتدا، وسط و انتهای خیابان سناباد ایستگاه فعال دوچرخه وجود دارد. طاهری اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم و چهارم سال‌۱۴۰۳ نیز توسعه این ایستگاه‌های دوچرخه را در این خیابان خواهیم داشت که به دنبال اجرای آن سرفاصله این سه ایستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->