پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی تداوم آلودگی هوای مشهد برای بیست‌ودومین روز پیاپی (۶ آبان ۱۴۰۴) | کودکان و سالمندان قربانیان اصلی هستند ماجرایی خواندنی که ۷۰ سال پیش اتفاق افتاد | «عبدالحمید مولوی» و نجات «گنبد سبز» از تخریب ۴۰ هزار میلیارد تومان، بدهی دستگاه‌های دولتی به مدیریت شهری مشهد تأکید شهردار مشهد بر تسریع بر اجرای مصوبات مرتبط با خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران
سرخط خبرها

ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد

  • کد خبر: ۲۹۲۷۷۹
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴
ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد
استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد.

رحمتی | شهرآرانیوز؛ استفاده از دوچرخه به عنوان یکی از وسایل حمل‌و‌نقل شهری، هزینه‌های سوخت و نگهداری خودرو‌ها را به طور قابل توجهی کاهش می‌دهد و از سوی دیگر به حفظ محیط زیست کمک شایانی می‌کند. به دلیل مزیت‌های فراوان در بسیاری از شهر‌های پیشرفته جهان به استفاده شهروندان از دوچرخه تأکید بسیاری می‌شود و بستر‌های مناسب برای دوچرخه‌سواری فراهم شده‌است.

سرعت زندگی در دنیای مدرن امروزی ارزش استفاده از دوچرخه را چند برابر می‌کند. در همین راستا فراهم کردن زیر‌ساخت‌های لازم برای دوچرخه‌سواری شهروندان از ضروریات است.

شهروندی در راستای افزایش این وسیله کارآمد برای خیابان سناباد مشهد به شهرآرا چنین پیام داد: سناباد یکی از خیابان‌های پرتردد مشهد است. با این حال برای کاهش استفاده از خودرو‌های تک‌سرنشین در این خیابان، ایستگاه دوچرخه در نظر گرفته نشده است. از شهرداری مشهد تقاضا داریم که در این خیابان ایستگاه دوچرخه ایجاد کند.

در پیگیری خبرنگار شهرآرا، محمد واحدی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک این درخواست شهروند را در حوزه کاری سازمان ترافیک دانست.

در ادامه پیگیری، خبرنگار شهرآرا سراغ قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد رفت، او در‌این‌باره گفت: درست در ورودی خیابان سناباد جنب ایستگاه مترو سعدی یک ایستگاه فعال دوچرخه داریم. در میدان پنجراه سناباد مقابل بانک صادرات نیز ایستگاه فعال داریم. مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد افزود: همچنین نبش سناباد‌۶۱ ایستگاه فعالی وجود دارد.

به گفته او در مجموع ابتدا، وسط و انتهای خیابان سناباد ایستگاه فعال دوچرخه وجود دارد. طاهری اظهار کرد: در سه‌ماهه سوم و چهارم سال‌۱۴۰۳ نیز توسعه این ایستگاه‌های دوچرخه را در این خیابان خواهیم داشت که به دنبال اجرای آن سرفاصله این سه ایستگاه کاهش پیدا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->