صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرگذشت تلخ جوانی که توزیع کننده مواد مخدر در مشهد شد

  • کد خبر: ۲۴۱۷۳۷
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
جوان ۳۱ ساله معروف به «کله زرد»، در عملیات ضربتی ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر مشهد هنگام توزیع «بنگ» در پارک شقایق دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جوان ۳۱ ساله معروف به «کله زرد» که در عملیات ضربتی ماموران دایره مبارزه با مواد مخدر کلانتری طبرسی شمالی مشهد هنگام توزیع «بنگ» در پارک شقایق دستگیر شده است، در حالی که بیان می‌کرد به «ناس» اعتیاد دارد و به خاطر رنگ زرد موهایش به «کله زرد» معروف است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری توضیح داد.

این جوان گفت: پدرم نانوایی دارد و من هم فقط یک بار به جرم نزاع دستگیر شده ام. چند سال قبل جوانی که به «سیاه» معروف بود، خانه‌ای مجردی در طبرسی شمالی ۳۸ اجاره کرد و ما هم به لانه مجردی او رفت وآمد داشتیم. «سیاه» بنگ می‌فروخت و از این طریق مخارج زندگی‌اش را تامین می‌کرد. او گاهی مقداری مواد مخدر هم به من می‌داد تا برایش بفروشم و این گونه با یکدیگر صمیمی شدیم. ولی من «بنگ» مصرف نمی‌کردم و تنها به «ناس» اعتیاد داشتم. در همین شرایط همسرم نیز از من طلاق گرفت و من که تنها شده بودم بعد از مدتی دوباره به سراغ «سیاه» رفتم. او در ابتدای آرامگاه خواجه ربیع به مشتریانش «بنگ» می‌فروخت. من هم حدود یک میلیون تومان «بنگ» خریدم و ساقی پارک شقایق شدم.

مواد‌ها را در همان حالت بسته بندی از «سیاه» می‌خریدم و به همان صورت هم می‌فروختم، اما خیلی از آشنایان مرا با یک جوان شرور دیگر که او هم به «کله زرد» معروف است اشتباه می‌گرفتند. با وجود این، من به خاطر رنگ موهایم به «کله زرد» معروف شده ام و همه تصور می‌کنند که فردی خلافکار هستم! هیچ کدام از خواهران و برادرانم اعتیاد ندارند و من هم سعی داشتم از دو ماه قبل در نانوایی پدرم کار کنم ولی به خاطر این که تنها بودم بر اثر رفاقت با دوستان ناباب به سوی فروش مواد مخدر کشیده شدم به طوری که پارک شقایق را به پاتوق خودم تبدیل کردم و از اوایل شب معتادان به سراغم می‌آمدند و تنها به کودکان نمی‌فروختم! با آن که وضعیت خانوادگی مناسبی داشتم و پدر و مادرم با من به خوبی رفتار می‌کردند ولی همنشینی با «سیاه» مرا به سوی خلافکاری سوق داد. الان هم پشیمانم و در واقع به داخل مردابی افتاده ام که نمی‌دانم چگونه از آن بیرون بیایم.‌ ای کاش...

با توجه به گستردگی ماجرای خرده فروشان مواد مخدر در پارک ها، تلاش نیرو‌های انتظامی با دستور سرگرد احمد آبکه (رئیس کلانتری طبرسی شمالی مشهد) برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط و توزیع کنندگان افیونی ادامه دارد.

منبع: خراسان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.