صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: با انتشار فراخوان ویژه تشکل‌های مردمی، شاهد نقش‌آفرینی آن‌ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت شهرداری در این زمینه خواهیم بود.

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با بیان اینکه برای کاهش یا کنترل آسیب‌های اجتماعی باید از ظرفیت‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی بهره گرفت، اظهار کرد: برهمین اساس فراخوان تشکل‌های مردمی برای ارائه طرح در این خصوص منتشر شده است.

وی افزود: سرفصل‌های تعریف‌شده برای این طرح به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتیاد و طلاق، جوانی جمعیت و فرزندآوری و مسئله‌ها و آسیب‌های نوجوانی اشاره داشت.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس بیان کرد: اعتیاد و طلاق از آسیب‌هایی است که در مشهد بیشترین فراوانی را دارد و یکی از عوامل تضعیف بنیاد خانواده به شمار می‌رود. جوانی جمعیت و فرزندآوری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ملی است که بر این اساس، قانون وظایفی برای همه دستگاه‌ها تعیین کرده و مقرر شده است شهرداری مشهد این تکالیف را با مشارکت تشکل‌های مردمی انجام دهد.

ابراهیمی عنوان کرد: تشکل‌های مردمی علاقه‌مند می‌توانند طرح‌های خود را از طریق سامانه «سما» به نشانی http://farhangi-khedmati.mashhad.ir ارسال کنند. پس از بررسی و تأیید طرح‌های ارسالی، شهرداری مشهد در اجرای این طرح‌ها مشارکت خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.