صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازی ایران و قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران در روز‌های ۱۵ و ۲۰ شهریور در چارچوب مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، به ترتیب مقابل تیم‌های ملی قرقیزستان و امارات صف‌آرایی می‌کند.

با توجه به مرمت ورزشگاه آزادی که از هفته‌های گذشته در دستور کار شرکت تجهیز اماکن ورزشی قرار گرفته است، میزبانی این استادیوم از دیدار ایران - قرقیزستان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم اخیراً اعلام کرد در صورتی که ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از بازی با قرقیزستان نباشد، این مسابقه در اصفهان برگزار خواهد شد.

برنامه دیدار‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نشان می‌دهد که نام ورزشگاه نقش جهان اصفهان به‌عنوان میزبان دیدار با قرقیزستان درج شده است و اصفهان میزبان مسابقه نخست شاگردان امیر قلعه‌نویی در انتخابی بیست‌وسومین دوره جام جهانی خواهد بود.

همچنین محل میزبانی تیم ملی کره شمالی از بازی‌های این مرحله نیز مورد مناقشه قرار گرفته بود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، کره‌ای‌ها در شهر وینتیانه لائوس پذیرای قطر خواهند بود. به این ترتیب می‌توان گفت که دیدار روز ۲۴ آبان کره شمالی - ایران نیز در لائوس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.