صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستاره جوان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

  • کد خبر: ۲۴۲۰۶۵
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
به نظر می‌رسد جدایی قرضی میلاد سورگی جدی شده و باز هم از باشگاه فولاد به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، میلاد سورگی یکی از استعداد‌های آکادمی پرسپولیس است که فصل گذشته موفق شد خودی نشان داده و در چند بازی نیز به عنوان وینگر و مهاجم کاذب در ترکیب سرخ پوشان به میدان برود.

تماشای بازی‌های سورگی نشان می‌داد که این بازیکن جوان تکنیک و سرعت خوبی دارد، اما نیاز به تجربه بیشتری داشته و باید کسب تجربه کند. به همین دلیل شاید یکی از دلایلی که تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته همین موضوع است.

از مدت‌ها قبل زمزمه‌هایی در مورد پیشنهاد یحیی گل محمدی به سورگی با توجه به شناختی که از او دارد در فضای مجازی منتشر شد، اما یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌ای این موضوع را تکذیب کرد و حال که به نظر می‌رسد جدایی قرضی سورگی جدی شده باز هم از باشگاه فولاد به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام برده می‌شود. در همین ارتباط امروز برخی رسانه‌ها مدعی شدند چند باشگاه لیگ برتری از جمله فولاد خوزستان، هوادار، شمس آذر و گل گهر مشتریان پروپا قرص این هافبک خوش آتیه هستند.

تمام این گمانه زنی‌ها در شرایطی انجام شده که هنوز هیچ باشگاهی برای در اختیار گرفتن سورگی با باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری نداشته است. به هرحال اگر باشگاهی به دنبال جذب سورگی باشد با توجه به این که این هافبک ۲۲ ساله هنوز تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است، باید با باشگاه پرسپولیس مکاتبه کرده و شرایط انتقال او را جویا شود، اما پیگیری‌های ما از مدیران پرسپولیس حاکی از آن است که تا این لحظه هیچ درخواستی برای جذب قرضی میلاد سورگی به باشگاه ارسال نشده است.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت سورگی برای فصل آینده چه تصمیمی گرفته و برای حضور قرضی در تیم‌های دیگر از پرسپولیس جدا خواهد شد یا نه.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.