دوشنبه (۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) دومین جلسه رسیدگی به پرونده بیرانوند و پرسپولیس نتیجه و ویدئو بازی تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران در دور مقدماتی المپیک پاریس | جاور و نوروزی راهی مرحله شانس مجدد شدند نتیجه و ویدیو بازی نیما عالمیان و کائو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | تکرار توکیو برای نیما در پاریس! سوتی عجیب گزارشگر تلویزیون | برج میلاد به پاریس رسید! + ویدیو کاکوتا از چلسی تا استقلال| رونمایی از وینگر بین المللی استقلال در اردوی ترکیه؟ مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟ حذف شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی از المپیک پاریس هنر دست استادکاران فرش تبریز در راه المپیک ۲۰۲۴ مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس احتمال رد ورزشگاه تختی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه‌بان استقلال قرضی جدا می‌شود مجلل راهی یک چهارم نهایی المپیک پاریس شد + فیلم حاشیه‌های المپیک پاریس | بوکسور نیجریه‌ای در جمع دوپینگی‌ها ویدیو صحبت های امیر حاج‌رضایی در مراسم تدفین فرزندش نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دوستانه آرسنال و منچستریونایتد| قبراق مثل توپچی‌ها پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف!
سرخط خبرها

مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۱۵۶۱
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
مخالفت باشگاه ترکیه‌ای در انتقال محمدی به پرسپولیس
باشگاه آدنا اسپور ترکیه مخالف انتقال میلاد محمدی به پرسپولیس هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس یک مرتبه در روز‌های گذشته و یک مرتبه در این هفته با میلاد محمدی مذاکراتی انجام داد.

در مرتبه قبل مذاکرات به نحوی پیش رفت که میلاد محمدی برای باشگاه ۴٠٠ هزار دلار و برای خود ۸۰۰ هزار دلار درخواست کرده بود و برخی این عدد را بر عکس تفسیر کرده بودند؛ ۴٠٠ هزار دلار برای میلاد محمدی و ۸۰۰ هزار دلار برای تیم ترکیه‌ای.

اما در دور دوم مذاکرات میلاد محمدی از مخالفت مدیران ترکیه‌ای برای جدایی او خبر داد. آنفالو کردن پیج استقلال در هنگام مذاکرات نشان دهنده تمایل او به حضور در پرسپولیس است.

یک مقام باشگاه پرسپولیس از توقف مذاکرات برای جذب مارسلو سوارز می‌گویند. حال باید دید دوباره به سراغ او می‌روند یا خیر، چون او بعد از یحیی عطیة‌الله و میلاد محمدی گزینه سوم گاریدو برای دفاع چپ است.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->