صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نادال در آستانه بازنشستگی

  • کد خبر: ۲۴۲۵۰۸
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
ستاره تنیس جهان بعد حذف از المپیک به فکر خداحافظی از این رشته ورزشی افتاده است.

به گزارش شهرآرانیوز، زوج نادال و آلکاراس نتوانست در تنیس دو نفره موفق عمل کند و مغلوب تیم آمریکا شدند. رافا نادال در هنگام صحبت با مطبوعات اسپانیایی بعد از شکست گفت: «این یک هفته سرگرم کننده بود و از بسیاری جهات مثبت. البته رقابت آن طور که من آرزو می‌کردم به پایان نرسید. در سطح انفرادی در سطحی که برای کسب مدال نیاز داشتم نبودم ولی در دونفره در سطح بسیار خوبی بازی می‌کردیم، اما موفق نبودیم. ما خوب شروع نکردیم و نتوانستیم بازی را به جایی ببریم که می‌خواستم.»

نادال از این تجربه با آلکاراس بازخورد بسیار مثبتی داشت: «ما در طول این مدت رابطه فوق العاده‌ای داشتیم و چیز‌های زیادی را خارج از زمین به اشتراک گذاشتیم. علاوه بر این، در زمین با حداکثر انگیزه، شدت و اشتیاق بازی کردیم ولی در نهایت نشد.  اما من یک خاطره و تجربه‌ای خوب و مثبت از این همکاری را در یاد خواهم داشت.»

نادال در مورد بازنشستگی گفت: «احتمالا این آخرین حضورم در پاریس بود. می‌خواهم به خانه برگردم و بعد از قطع ارتباط موقت با دنیای تنیس، با ذهنی آزاد و با آرامش خاطر تصمیم بگیرم. وقتی مشخص کنم چالش بعدی من چیست، چه با یک راکت در دستم یا بدون آن، به شما اطلاع خواهم داد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.