رابیو در لیست خرید تیم‌های مادریدی شروع دور جدید مذاکرات کیمیش و بایرن مونیخ مدافع استقلالی در راه سیرجان برنامه و ساعت مسابقات کشتی گیران ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ تاکید نکونام به تداوم حضور بلانکو| گوستاوو در استقلال می‌ماند رئال مادرید، مالک مخوف‌ترین خط حمله اروپا ماموریت بزرگ نکونام به رضاییان| کاشته‌ها را رامین بزند ۱۷ شهریور؛ زمان شروع مسابقات لیگ یک فوتبال ایران اضافه خدمت در انتظار سرلک پخش زنده بازی‌های روز نهم المپیک پاریس (یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی نتیجه بازی دوستانه منچستریونایتد و لیورپول| ناامیدکننده مثل تن‌هاخ نتیجه بازی دوستانه بارسلونا و رئال مادرید+ ویدیو خلاصه بازی| فلیک، کاتالونیا را امیدوار کرد برنامه روز نهم ورزشکاران ایران در المپیک پاریس (یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) | رقابتی تاریخی برای ژیمناستیک ایران تمجید بازیکنان پرسپولیس از ستاره مراکشی گندوز بازیکن دو میلیون دلاری پرسپولیس! احتمال جدایی یکی از هافبک‌های پرسپولیس جریمه عجیب سازمان لیگ برای باشگاه‌ها تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و لیورپول | جنگ تاریخی در ینگه دنیا پخش زنده بازی دوستانه لیورپول و منچستریونایتد (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و بارسلونا (یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شکایت داوران خراسانی از هیئت فوتبال استان خراسان رضوی
سرخط خبرها

رئال مادرید، مالک مخوف‌ترین خط حمله اروپا

  • کد خبر: ۲۴۳۰۰۰
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
رئال مادرید، مالک مخوف‌ترین خط حمله اروپا
تیم فوتبال رئال‌مادرید یکی از خطوط حمله مخوف اروپا را تشکیل داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال رئال‌مادرید همواره به سبک بازی تهاجمی‌اش مشهور بوده است و به نظر می‌رسد خط آتش این تیم برای فصل پیش‌رو یک‌بار دیگر به کابوس رقیبان تبدیل خواهد شد. حضور امباپه به‌تن‌هایی برای هر تیمی کافی است تا بار وحشت روی بقیه تیم‌ها بیفتد. حالا در نظر بگیرید کنار این بازیکن، وینیسیوس جونیور هم حضور داشته باشد تا دست‌ها به نشانه تسلیم بالا برود. ضمن اینکه اندریک، استعداد جوان برزیلی، هم در این تابستان به ترکیب رئال‌مادرید اضافه شده است. به این جمع رودریگو، آردا گولر و براهیم دیاز را هم اضافه کنید تا به‌خوبی متوجه کوبنده‌بودن این خط حمله بشوید. جذب امباپه و اندریک باعث شد ارزش فاز هجومی مادریدی‌ها (امباپه، وینیسیوس، بلینگام، رودریگو، دیاز، گولر و اندریک) در ترانسفرمارکت به عدد نجومی ۷۱۵ میلیون یورو برسد که تقریبا شش‌برابر ارزش کل لیگ ایران خواهد بود. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد کارلو آنچلوتی برای مسابقات رئال‌مادرید در فصل پیش‌رو، می‌تواند از دو مثلث هجومی استفاده کند. مثلث هجومی اول متشکل از کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو خواهد بود و مثلث هجومی دوم هم تشکیل‌شده از اندریک، آردا گولر و براهیم دیاز است.

مثلث MVR

اولین ترکیب و شاید خطرناک‌ترین ترکیبی که می‌توان برای خط حمله رئال‌مادرید متصور بود، حضور وینیسیوس جونیور و رودریگو در دو طرف خط حمله است و امباپه هم به‌عنوان مهاجم نوک ضربات نهایی را وارد خواهد کرد. این ترکیب بی‌شک سخت‌ترین حالتی است که مدافعان تیم‌های روبه‌رو می‌توانند تجربه کنند. در این ترکیب وینیسیوس و امباپه می‌توانند به تناوب و بسته به وضعیت بازی، جایشان را با هم عوض کنند. حضور رودریگو تکنیکی و سرعتی هم بهترین وضعیت را برای فضاسازی در محوطه هجده‌قدم رقیبان ایجاد خواهد کرد.

ذخیره‌هایی از جنس طلا

این همه داستان خط حمله رئال‌مادرید نیست. سه بازیکن جوان و البته بااستعداد امسال منتظر فرصت هستند تا خودشان را به مارکت اصلی اروپا معرفی کنند. دیاز، گولر و آندریک همه از جنس فوتبالیست‌هایی هستند که با تکنیک و سرعت زیاد می‌توانند هر خط دفاعی را نابود کنند. هنرنمایی گولر در مسابقات یورو هنوز از ذهن هواداران پاک نشده است و براهیم دیاز هم فصل قبل نشان داد که چه سرعت و تکنیکی دارد. استارت‌های انفجاری و دریبل‌زنی‌های لحظه‌ای، از این بازیکن فوتبالیستی مستعد برای ستاره‌شدن ساخته است. هنرنمایی اندریک را هم می‌توانید در فضای مجازی مرور کنید تا بهتر بدانید چرا پرز گران‌ترین بازیکن جوان تاریخ رئال‌مادرید را خریده است.

همه در انتظار تکرار خاطرات BBC

رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۳ با خریدن گرت بیل از تاتنهام مثلث بیل، بنزما و رونالدو را در خط حمله‌اش شکل داده بود. این مثلث به مثلث بی‌بی‌سی مشهور شده بود و عملکرد بسیار درخشانی داشت. رئال‌مادرید در دورانی که این سه بازیکن را هم‌زمان در اختیار داشت، چهار بار توانست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. بی‌شک هنوز هم هواداران رئال‌مادرید ترکیب بیل، بنزما و رونالدو را بهترین خط حمله تاریخشان می‌دانند، اما هواداران کهکشانی‌ها معتقدند ترکیبی که آنچلوتی و پرز برای لیگ پیش‌رو در خط حمله‌شان چیده‌اند، می‌تواند حتی از آن مثلث تاریخی هم بهتر باشد.

یورش به رکورد‌ها

رئال‌مادرید با خط حمله‌ای شامل وینیسیوس، رودریگو، براهیم، امباپه و اندریک به فصل جدید می‌رسد. این پنج نفر روی هم در فصل گذشته ۱۰۸ گل و ۴۱ پاس گل داشتند که آمار خوبی است. امباپه فصل گذشته در پی‌اس‌جی ۴۴ گل و ۱۰ پاس گل داشت که ۲۷ گل و ۶ پاس گلش به‌عنوان مهاجم نوک بود. کیلیان در فصل گذشته به‌طور متوسط هر ۷۱.۶ دقیقه یک گل یا پاس گل در پی‌اس‌جی داشت. وینیسیوس با ۲۴ گل آقای گل فصل گذشته رئال‌مادرید بود که ۱۱ پاس گل داد و هر ۸۸.۱ دقیقه یک گل یا پاس گل داشت. او از ۳۸ بازی‌اش فقط در پنج بازی به‌عنوان وینگر چپ بازی کرد و در ۳۳ تا بین مهاجم نوک و بقیه پست‌ها جابه‌جا می‌شد. رودریگو گوئس در فصل گذشته ۱۷ گل زد و ۹ پاس گل داد، درحالی‌که ۳۷۰۷ دقیقه بازی کرد. از سویی، براهیم دیاز که فصل آینده نیمکت‌نشین خواهد بود، در فصل گذشته ۱۲ گل زد و ۹ پاس گل داد. اندریک نیز ۱۱ گل زد و ۲ پاس گل داد. رئال‌مادرید در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به رکورد ۱۲۱ گل لالیگایی رسید و حالا باید دید که خط حمله قدرتمند رئال دوباره به این رکورد می‌رسد یا نه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->