صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: برای حفظ سلامت تاکسی‌رانان مشهدی تاکنون ۴۰۰ خودرو به جداکننده قسمت راننده از مسافر مجهز شده است.

جانقربان- احمد محبی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: با راه‌اندازی ستاد کرونا در سازمان تاکسی‌رانی توانستیم در مقایسه با دیگر کلان‌شهرها، کمترین آسیب را از ویروس کرونا ببینیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰۰ تاکسی‌ران که در ورودی‌های شهر فعالیت می‌کنند، پایش سلامت شدند و فقط ۴ تا ۵ نفر مشکوک به بیماری کرونا شناسایی شدند که شکر خدا بهبود یافته‌اند و فقط یک نفر از رانندگان ما به‌دلیل بیماری‌های زمینه‌ای قبلی، در اثر کرونا فوت کرده است.

 

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها، تاکسی‌ها، کیوسک‌ها، تب‌سنجی و ضدعفونی دست مسافران در ورودی شهر از جمله اقدامات سازمان تاکسی‌رانی برای مقابله با ویروس کروناست و تاکنون ۱۵ هزار بسته شامل محمول ضدعفونی دست، ماسک و دستکش بین رانندگان توزیع شده است.

 

وی افزود: ایستگاه مکانیزه ضدعفونی تاکسی‌ها نیز در خیابان بهار فعال است که در هر ۵ ثانیه یک خودرو در آنجا ضدعفونی می‌شود.

 

محبی خاطرنشان کرد: اکنون ۷۰ درصد تاکسی‌ها در شهر فعال هستند و تاکنون برای رعایت‌نکردن فاصله اجتماعی از تاکسی‌رانان شکایتی نشده است.

 

وی گفت: همشهریان عزیز می‌توانند از طریق شماره ۱۳۷ مشکلاتشان را با ما در میان بگذارند، ضمن اینکه ناظران ما در شهر فعال‌اند و این موضوع را بررسی می‌کنند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، اکنون ۹۰۰۰ تاکسی به پرداخت الکترونیک مجهز هستند و اجبار سازمان به پرداخت از این طریق است.

 

وی گفت: همچنین فراخوان الزام تمام تاکسی‌های شهری برای پرداخت الکترونیک نیز در دست اقدام است که پس از ابلاغ آن، خودرو‌هایی که به پرداخت الکترونیک مجهز نباشند، اعمال قانون می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.