صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در دیدار معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی با قائم‌مقام امین‌العام عتبه عباسی، پرچم مزین به نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) به حرم مطهر رضوی اهدا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قائم‌مقام امین‌العام عتبه عباسی و هیئت امنای حرم حضرت‌عباس(ع) به نمایندگی از تولیت این حرم مقدس، با حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مصطفی فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، دیدار و گفت‌وگو کردند و پرچم مزین به نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) را تقدیم وی کردند.

این پرچم به شکل نمادین به نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) مزین شده و به رنگ سیاه است. این پرچم تهیه شده تا نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) که حرم ندارند، گرامی داشته شود و با این اقدام نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) فراگیر شود. 

درواقع این پرچم به تمامی عتبات عراقی تقدیم شده و در ایران نیز به حرم‌های حضرت معصومه(س) و امام‌رضا(ع) اهدا شده است تا در ماه صفر و هم‌زمان با سالروز شهادت امام‌حسن‌مجتبی(ع)، در همه حرم‌ها برافراشته شده و نام این امام بزرگوار زنده شود. 

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی نیز ضمن خوشامدگویی و استقبال از این اقدام شایسته، بیان کرد: این پرچم متبرک، به تولیت آستان قدس رضوی تقدیم خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.