جایگاه علوم شناختی در دین‌شناسی قیام عاشورا، پوستین وارونه جاهلیت را از بین برد تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع) تشییع پیکر شهید «میلاد بیدی» در تهران ضرورت تبیین و توسعه فرهنگ انقلابی بین جوانان اهدای پرچم مزین به نام امام‌حسن‌مجتبی(ع) به حرم مطهر امام‌رضا(ع)  جامعه قرآنی در جهاد تبیین و حمایت از مظلومین جهان به ویژه مردم غزه، نقش مؤثری دارد مرحله نهایی بیست‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان شرکت نفت ایران در مشهد برگزار شد همه چیز درباره زندگی و زمانه شهید اسماعیل هنیه تغذیه کودک در احادیث اهل‌بیت (ع) بررسی جایگاه مقام شهید در دین اسلام فرمانده سپاه پاسداران شهادت «میلاد بیدی»، مستشار ایرانی، در بیروت را تسلیت گفت جزئیاتی کاربردی برای راهیان پیاده‌روی اربعین سردار غیاثی: بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد آیت الله مکارم شیرازی: نیروهای نظامی مقتدر ایران، دشمن را به اشد مجازات برسانند برگزاری مراسم گرامیداشت شهید القدس«اسماعیل هنیه» در حرم مطهر رضوی  حاجی،  حواسش به همه چیز بود! ولی لطفا بشود... اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی» در مشهد برگزار شد درباره تاریخچه عصا‌های نقره‌ای دربانیِ حرم‌رضوی | جایگاه طلایی عصای نقره‌ای
سرخط خبرها

تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع)

  • کد خبر: ۲۴۲۷۳۰
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تشرف کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود به حرم امام‌رضا‌(ع)
جمعی از کودکان بی‌سرپرست زیارت‌اولی شاهرود با هماهنگی معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول این کاروان در این رابطه اظهار کرد: این کاروان با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه دین‌داری و عشق به ائمه اطهار(ع) در کودکان بی‌سرپرست شهرستان شاهرود و با مشارکت خیران، به مشهد مقدس اعزام شد.

 وی ادامه داد: برنامه‌های این سفر معنوی شامل شرکت در برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر، زیارت امام رئوف، تلاوت دعای توسل، حضور کودکان در مهمان‌سرای حضرت‌رضا(ع) و برنامه‌های ورزشی و تفریحی در مشهد است.

محمدرضا میررضایی خاطرنشان کرد: در این سفر، تعداد ۳۲ نفر از کودکان به همراه مربیان خود در قالب طرح «مهر درخشان» به مدت ۴ روز مهمان امام‌رضا(ع) هستند.

وی در ادامه، گفت: از زحمات مسئولان آستان قدس رضوی و کانون خادم‌یاران رضوی سمنان و شهرستان شاهرود که امکان این سفر را فراهم کردند، قدردانی می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->