صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امید استقلال به آماده شدن ورزشگاه آزادی

  • کد خبر: ۲۴۲۸۳۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
مسئولان باشگاه استقلال امیدوارند ورزشگاه آزادی برای فصل جدید به نحوی آماده شود تا لااقل در بازی‌های لیگ قهرمانان بتوانند از آن استفاده کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای میزبانی استقلال در فصل آتی همچنان محل بحث است. گاهی گفته می‌شود ورزشگاه تختی تهران محل برگزاری بازی‌های خانگی خواهد بود، گاهی ورزشگاه شهر قدس و گاهی نیز گفته می‌‎شود شاید ورزشگاه آزادی به لیگ برسد. البته مشکل استقلال تنها بازی‌های داخلی نیست و به نحوی می‌شود ترتیبی اتخاذ کرد که بازی‌های استقلال در یک ورزشگاه در استان تهران برگزار شود، مسئله استقلال این است که نمی‌داند در فصل آتی باید در کدام ورزشگاه میزبان بازی‌های لیگ نخبگان باشد.

 با توجه به اینکه استقلال احتمالا با الهلال عربستان در یک گروه قرار خواهد گرفت میزبانی از بازیکنان این تیم که جزو طراز اول‌های جهان فوتبال محسوب می‌شوند، ورزشگاه مناسبی را می‌طلبد.

در تازه‌ترین رایزنی‌هایی که میان مسئولان باشگاه استقلال و مسئولان فدراسیون فوتبال انجام شده، ابراز امیدواری شده که ورزشگاه آزادی برای برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده و مهیا شود. البته مسئولان فدراسیون فوتبال قول قطعی بابت رسیدن این ورزشگاه نداده‌اند و قرارشده هفته آینده پیرامون این موضوع نظر نهایی داده شود.  


این احتمالات در حالی ذهن استقلالی‌ها را مشغول به خود کرده که ورزشگاه امام رضا (ع) نیز قادر به میزبانی از استقلال و یا هر تیم دیگری نیست و آبی‌ها باید فکر گزینه‌های بعدی باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.