سرخط خبرها

نکونام محکوم به حذف ۲ بازیکن خارجی استقلال

  • کد خبر: ۲۴۲۶۲۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
نکونام محکوم به حذف ۲ بازیکن خارجی استقلال
اگر کاکوتای فرانسوی را هم استقلالی بدانیم، استقلال در مجموع ۸ بازیکن خارجی خواهد داشت که باید ۲ بازیکن از این ۸ نفر را ازفهرست خود کنار بگذارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام با یک ماموریت سخت و ویژه رو به رو است. سرمربی استقلال باید در روز‌های باقی مانده تا شروع لیگ برتر نام ۲ بازیکن خارجی را که از فهرست خود کنار بگذارد.

تا کنون سیلوا، بلانکو، ماشاریپوف، زلیکیچ، کریستوفسکی و منتظر محمد با استقلال رسما قرارداد منعقد کرده‌اند. یامگا نیز اوضاع مطلوبی به لحاظ فنی دارد و در تلاش است تا در فهرست فصل بعد قرار بگیرد و درعین حال نیز تست‌های کاکوتا در ترکیه انجام شده و گفته می‌شود این بازیکن به تهران بازمی‌گردد.

تعداد این بازیکنان به عدد ۸ می‌رسد و استقلال ۵ به علاوه یک بازیکن خارجی را باید در فهرست فصل بعد خود قراردهد. در این میان بیشتر نگاه‌ها به سمت دو بازیکن بوسنیایی خواهد بود که گفته می‌شود چندان مورد توجه سرمربی استقلال نیستند و احتمال دارد از لیست کنار گذاشته شوند که اگر چنین شود، باشگاه استقلال ناچار به پرداخت یک غرامت سنگین دلاری به این دو بازیکن خواهد بود.


هرچند که سمیعی خود را مقصر در جذب این بازیکنان نمی‌داند و به نزدیکان خود اعلام کرده در شرایطی اقدام به جذب این دو بازیکن کرده که باشگاه نه سرمربی داشته و نه اینکه تکلیف سید حسید حسینی مشخص بوده است.

به هرحال شاید اگر مدیر استقلال قدری صبر می‌کرد و در راستای جذب بازیکنان بوسنیایی عجله و شتاب به خرج نمی‌داد اکنون نکونام با خیال آسوده اقدام به حذف یا اضافه نام بازیکنان جدید خود می‌کرد.  

به هرحال اکنون نکونام ناچار است در حالی که ۸ خارجی را در استقلال می‌بیند، نام دو بازیکن را حذف کند. اگر او نام منتظر محمد را نیز حذف کند باید به این بازیکن عراقی هم غرامت پرداخت کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->