صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قاتل ۱۸ ساله بخشیده شد!

  • کد خبر: ۲۴۲۹۰۹
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
دختر ۱۸ساله که با همدستی دوست صمیمی‌اش و پسری آشنا نقشه قتل مادر و خواهرش را عملی کرده بود تا ارثیه خانوادگی‌شان را تصاحب کند از سوی پدر و مادربزرگش بخشیده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اردیبهشت امسال بود که به بازپرس جنایی تهران خبر رسید مادر و دختری بر اثر مسمومیت ناشی از سیانور جانشان را از دست داده‌اند.

با شروع تحقیقات پلیسی، معلوم شد که دختر ۱۸ساله خانواده در این حادثه نقش دارد. چرا که قبل از این اتفاق نیز تلاش کرده بود با مسموم کردن غذا، پدر، مادر و خواهر ۱۳ ساله‌اش را به قتل برساند، اما آنها فقط دچار مسمومیت شده و از این حادثه جان سالم به در برده بودند.

در ادامه تحقیقات معلوم شد که دختر ۱۸ساله با همدستی دختری که دوست صمیمی‌اش بود این نقشه را عملی کرده‌اند. آنها چند روز پیش از حادثه به ناصرخسرو رفته و مقداری سم خریده بودند.

با این اطلاعات دختر خانواده بازداشت شد و به قتل مادر و خواهرش و تلاش برای قتل پدرش اعتراف کرد. او گفت: من و دوست صمیمی‌ام هر دو رویای مهاجرت داشتیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا اعضای خانواده‌ام را با سم به قتل برسانیم و سپس تمام اموال را تصاحب و در نهایت از ایران مهاجرت کنیم.

وی ادامه داد: سم را از جوان آشنایی به نام مجید خریدیم تا با آن به زندگی اعضای خانواده پایان بدهیم، اما بعد از این حادثه هر دونفر دچار عذاب وجدان شدیم.

با اعترافات دختر ۱۸ ساله، دوست او و پسر جوان نیز دستگیر شدند و پس از انجام تحقیقات از آنها، هرسه متهم بازداشت شده و به زندان انتقال یافتند. اما در حالیکه تحقیقات در این پرونده ادامه داشت، اولیای دم (پدر و مادربزرگ دختر ۱۸ ساله) راهی دادسرای جنایی تهران شدند و او را بخشیدند. آنها اعلام کردند که از دخترشان شکایتی ندارند، اما خواستار اشد مجازات برای دو متهم دیگر پرونده شدند. با گذشت آنها، رسیدگی به این پرونده وارد مرحله‌ای تازه شده است.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.