صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر در راستای ارتقای سطح زندگی در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای شهرمان برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌های مختلفی را انجام داده که بخشی از آنها در بدنه مدیریت شهری در حال اجراست، اما این کمیسیون در راستای مسئولیت اجتماعی خود با گروه‌های جهادی نیز همکاری دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنا بر اعلام رئیس این کمیسیون، حمایت و تقویت گروه‌های جهادی مستقر در حاشیه شهر مشهد یکی از سیاست‌های مدیریت شهری مشهد است.

مجید طهوریان عسکری در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: این اقدام در راستای این است که گروه‌های جهادی بتوانند در مناطق حاشیه شهر به کمک مجموعه مدیریت شهری بیایند و براساس رفتار‌های اجتماعی و توانمندی‌های خودشان نسبت به رفع نیاز‌های مردم حاشیه شهر و مناطق کم‌برخوردار از جمله منطقه اسماعیل‌آباد مشهد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه منطقه اسماعیل‌آباد یکی از مناطق معروف در کشور و مورد توجه بخش‌های مختلف در سال‌های مختلف و در این دوره مدیریت شهری قرار داشته است، ادامه داد: برای ارتقای سطح زندگی مردم در این منطقه پروژه‌های مختلف عمرانی در راستای توسعه زیرساخت‌ها و رفع نیاز‌های مردم انجام شده است و در این مدت اقدامات خوبی در این منطقه اجرایی کرده‌ایم.

تحول جدید برای آبادانی اسماعیل‌آباد

طهوریان عسکری ادامه داد: کمیسیون ویژه سامان‌دهی حاشیه شهر نیز منطقه اسماعیل‌آباد را یک منطقه ویژه در نظر گرفته است و در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ تمرکز ویژه‌ای روی این منطقه خواهیم داشت. از ساخت یک مجموعه ورزشی، تکمیل و اتمام پروژه ساما‌ن‌دهی کال و فضای سبز اسماعیل آباد، اجرای پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی، اجرای عملیات روکش آسفالت در تمام معابر اصلی این محدوده، زیباسازی محله و اجرای دیگر اقدامات را در این منطقه خواهیم داشت تا شرایط زندگی برای همشهریان این منطقه بهتر و موجب رضایت‌مندی آنها شود.

وی با اشاره به اجرای فعالیت‌های پزشکی در منطقه اسماعیل‌آباد در روز‌های ابتدایی مرداد ماه امسال از سوی گروه‌های جهادی مستقر در این منطقه گفت: جمعی از دانشجویان علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌ای را به صورت ماهانه در محلات مختلف حاشیه شهر مشهد در قالب استقرار گروه‌های درمانی و روان‌پزشکی دارند که به‌تازگی این گروه در منطقه اسماعیل‌آباد اقدام به فعالیت کرده است.

این گروه شامل چهل پزشک، پرستار و روان‌پزشک هستند و همشهریان ساکن در منطقه اسماعیل‌آباد با حضور در مجموعه ورزشی سپاه پاسداران در اسماعیل‌آباد از خدمات درمانی این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.