صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شروع دور جدید مذاکرات کیمیش و بایرن مونیخ

  • کد خبر: ۲۴۳۰۲۳
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
جاشوا کیمیش، هافبک ناراضی بایرن مونیخ پس از بازگشت از تعطیلات دور جدیدی از مذاکرات را با مدیران بایرن مونیخ آغاز می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جاشوا کیمیش اخیرا حواشی زیادی با مدیران بایرن مونیخ داشته است. در مصاحبه‌ای که از او منتشر شده او صراحتا اعلام می‌کند که دیگر به مدیران باشگاه و خود باشگاه اعتماد ندارد. این موضوع باعث شد تا این هافبک آلمانی بیشتر از همیشه به جدایی از جمع باواریایی‌ها نزدیک شود. چند باشگاه از جمله بارسلونا و پاری سن ژرمن برای خرید این بازیکن تلاش کردند، اما مذاکرات به جایی نرسید. برخی خبرگزاری‌ها هم مدعی شدند کیمیش می‌خواهد یک فصل دیگر در بایرن مونیخ بماند و سپس به صورت رایگان از این تیم جدا شود.

به گزارش فلوریان پلاتنبرگ، دور جدیدی از مذاکرات میان مدیران و جاشوا کیمیش آغاز شده است. مکس ابرل، مدیر ورزشی باشگاه نیز اخیرا ابراز امیدواری کرده است که بایرن مونیخ بتواند برای سال‌های زیادی کیمیش را نگه دارد. بایرن مونیخ تصمیم داشت اگر پیشنهاد مناسبی برای کیمیش از راه رسید، او را به فروش برساند. اما خود بازیکن انتقال در تابستان امسال را نمی‌خواهد و تمایل دارد یک فصل دیگر در جمع باواریایی‌ها بماند.

سران بایرن مونیخ سعی دارند او را متقاعد کنند تا دستمزدش را کاهش دهد. او در حال حاضر سالیانه ۲۰ میلیون یورو دریافت می‌کند و باشگاه آلمانی نیاز دارد تا فضای دستمزد‌های خود را کاهش دهد و کیمیش می‌تواند در این امر کمک کند. حالا باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقاتی برای او و بایرن مونیخ رقم می‌خورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.