صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ناوگان هوایی برای سفر اربعین افزایش می‌یابد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۵۰
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از افزایش ناوگان هوایی برای سفر اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر یازرلو با بیان اینکه بازه زمانی سفر‌های اربعین امسال ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه خواهد بود که برای این بازه زمانی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با نرخ مصوب خواهد کرد گفت: هرساله با توجه به سهولت در سفر میزان تقاضا برای سفر‌های هوایی نجف و کربلا از سوی زائران افزایش می‌یابد که در این زمینه سازمان هواپیمایی تلاش کرده است که ناوگان هوایی خود را افزایش دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور ادامه داد: با توجه به محدودیت در ناوگان هوایی کشور، اما برای ایام اربعین تعداد ناوگان خود را افزایش داده ایم و امسال تمامی شرکت‌های هواپیمایی پای کار آمده و اقدام به عرضه  وفروش بلیت پرواز‌های اربعین خواهند کرد همچنین امسال از ۲۶ فرودگاه کشور به نجف و بغداد پرواز خواهیم داشت.



یازرلو اظهار کرد: روش‌های خرید برای امسال پیچیده است و چارترکنندگان در این ایام مشغول به کار هستند، اما برای تسهیل در روند فروش بلیت پرواز‌های اربعین امسال تلاش کرده ایم که از طریق دفاتر فروش آنلاین، دفاتر فروش حضوری که مورد تایید شرکت‌های هواپیمایی هستند و همچنین از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت پرواز‌های اربعین کرده ایم.

او گفت: سازمان هواپیمایی نظارت‌های خود را در این بخش تقویت کرده و با توجه به نرخی که برای استان‌های سیستان وبلوچستان، خراسان که معادل ۶ میلیون تومان در هر مسیر است و ۵ میلیون تومان برای تهران و سایر استان‌ها شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که اقدام به فروش بلیت کنند.

او گفت: هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی حق ندارند اقدام به گران فروشی کنند و در صورتی که مسافری که گران فروشی بلیت هواپیما را مشاهد کرد حتما به سازمان هواپیمایی کشوری گزارش کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی اظهار کرد: امسال هم برای جلوگیری از افزایش تاخیر پرواز‌های اربعین و همچنین تامین هواپیما‌های جایگزین مرکز otc را راه‌اندازی کرده ایم تا مشکلی برای پرواز‌های اربعین ایجاد نشود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.