سامانه «خودنویس» اجاره‌نامه‌ها را «دست‌نویس» کرد | بازگشت قرارداد‌های کاغذی سه رنگ قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | خودرو‌ها گران شدند نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی در تهران برگزار می‌شود الگوی خرید میوه ایرانیان تغییر کرد | خرید‌های فله‌ای میوه‌های تابستانی به خرید‌های کم‌مقدار تبدیل شد آیا تعطیلات گرمایی شامل حال کارگران هم می‌شود؟ فرصت یک ماهه به عمده فروشان میوه برای صدور فاکتور الکترونیک قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت‌ها در آخرین روز کاری هفته وام اشتغال امسال چقدر است و به چه کسانی پرداخت می‌شود؟ دلار بازار آزاد وارد کانال ۶۱ هزار تومان شد | قیمت امروز ارز، طلا، سکه، بیت کوین (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قیمت طلای جهانی امروز چند؟ (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مصرف بنزین طی ۴ سال، ۴۰ درصد افزایش یافته است آغاز توزیع ۵۰۰ تن گوشت گوساله ۲۹۹ هزار تومانی در مشهد جای خالی سهم دولت در صندوق حمایت از توسعه کشاورزی آیا نان در مشهد گران می‌شود؟ نگرانی دامداران از سرکوب قیمت‌ها جذب ۱۲ همت سرمایه‌گذاری جدید در روز‌های سخت تولید قیمت میوه و صیفی جات در مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | تیل کیلویی ۵ هزار تومان مکاتبه بانک مرکزی و مجلس برای تامین اعتبار وام ازدواج فروش بلیت پرواز‌های اربعین ۲۱ ایرلاین از شنبه (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود آیا اخذ مالیات از تسهیلات بانکی صحت دارد؟ رئیس اتحادیه دامداران خراسان رضوی: به دنبال ثبات در پرورش دام مولد در استان هستیم حقوق قانون کار، کفاف هزینه های ۱۵ روز زندگی کارگری را هم نمی دهد رئیس خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی: قطعی برق روزانه هزار میلیارد تومان به اقتصاد استان صدمه می‌زند + فیلم تب ورود به بازار رمزارز‌ها و ارز‌های دیجیتال در ایران | بازار رمزارز با بازار‌های سنتی داخل ایران کاملاً متفاوت است افزایش ۳۸ درصدی صادرات کالا از خراسان رضوی به افغانستان
سرخط خبرها

فروش بلیت پرواز‌های اربعین ۲۱ ایرلاین از شنبه (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۳۸۸۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
فروش بلیت پرواز‌های اربعین ۲۱ ایرلاین از شنبه (۲۰ مرداد) آغاز می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی با بیان"ایرلاین‌ها زیان‌ده نیستند"از ممنوعیت فروش گروهی پرواز‌های اربعین خبر داد و گفت:شنبه آینده ۲۱ شرکت فروش بلیت اربعین را انجام می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محمدی بخش در جلسه با مدیران شرکـت‌های هواپیمایی با موضوع پرواز‌های اربعین با اشاره به دستور به فرودگاه‌های کشور برای حداقل ایستایی زائران در تمام فرودگاه‌ها، اظهار کرد: امسال کشور عراق در خصوص دارو‌های ممنوعه، مواد ممنوعه و حتی دارو‌ها با دوز مشخص مصرف همراه زائران هشدار داده است.

وی ادامه داد: با توجه به این مسئله تقاضا داریم مانند پرواز‌های حج سختگیری‌های لازم اعمال شود، چراکه اگر زائر با مواد و دارو‌های ممنوعه وارد عراق شود، جیزان آن خیلی سخت خواهد بود.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی لازم در این‌باره، اضافه کرد: زائران اربعین به هیچ عنوان نباید بدون بلیت به فرودگاه‌های داخلی و فرودگاه نجف مراجعه کنند. در فرودگاه نجف اجازه ورود به مسافران بدون بلیت را نمی‌دهند. از این رو از زائران عزیز می‌خواهیم بلیت خود را به‌صورت رفت و برگشت خریداری کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این‌که از ۲۶ فرودگاه در اربعین امسال زائران را به نجف و بغداد منتقل می‌کنند، گفت: شنبه هفته گذشته ۱۰ شرکت اقدام به فروش بلیت پرواز‌های اربعین کردند و شنبه هفته آینده تمامی ۲۱ شرکت هواپیمایی فروش بلیت‌ها را آغاز می‌کنند.

محمدی‌بخش با بیان این‌که ایرلاین‌ها اجازه فروش گروهی برای پرواز‌های اربعین را ندارند، اضافه کرد: ۸۰ پرواز‌های اربعین به فرودگاه نجف و ۲۰ درصد به فرودگاه بغداد انجام می‌شود.

در این نشست مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به رفتار غلط برخی مسافران در پرواز‌های اربعین سال قبل، گفت:‌متاسفانه شاهد بودیم که با بروز ناهماهنگی در پروازها، برخی مسافران هواپیما را به گروگان گرفته و از آن پیاده نمی‌شدند. از سازمان هواپیمایی می‌خواهیم در کنار تاکید برای رعایت حقوق مردم، برای ایرلاین‌ها هم حداقل حقوق در نظر گرفته شود.

عزیزیان معاون بازرگانی آسمان نیز در این نشست از آماده سازی ۲ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ برای اعزام زائران اربعین به کشور عراق خبر داد و گفت: برای مسیر‌های تهران، گرگان، سمنان، شاهرود، اراک، اصفهان و رشت برای جابجایی ۲۴ هزار زائر اربعین حسینی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->