صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه در دیدار با هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل، با اشاره به ریل‌گذاری جدید در این حوزه، بر ضرورت افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض‌آمیز و استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در این زمینه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کاظم غریب‌آبادی در دیدار با هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به شورای حقوق بشر سازمان ملل برای شرکت در نشست کمیته کنوانسیون رفع نماد و اشکال تبعیض نژادی به منظور دفاع از گزارش ملی دوساله در اجرای این کنوانسیون، اظهار داشت: همان‌طورکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، رویکرد ما در حوزه حقوق بشر باید فعالانه باشد.

وی ادامه داد: ریل‌گذاری جدیدی در حوزه حقوق بشر انجام دادیم تا علاوه بر افشای مصادیق نقض حقوق بشر و رویکردهای تبعیض آمیز و استانداردهای دوگانه، کشورهای ناقض حقوق بشر را که ازقضا مدعی هم هستند، در قبال اقدامات و جنایات خود پاسخگو کنیم.

غریب‌آبادی تصریح کرد: جنایت‌های ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و به ویژه غزه و حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از این رژیم اشغالگر و کودک‌کش، رویکردهای دوگانه حقوق بشر غربی را به‌روشنی برای افکار عمومی بین‌المللی آشکار کرد.

براساس این گزارش، در این نشست، نمایندگانی از وزارت امور خارجه، وزارت کشور، مجلس شورای اسلامی، معاونت زنان و امور خانواده ریاست‌جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قوه‌قضائیه و ستاد حقوق بشر حضور داشتند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.