صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز اصحاب رسانه جبهه مقاومت به گونه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند که رژیم صهیونیستی در مقابل رسانه جبهه مقاومت کوتاه آمده و سر خم کرده است و امروز به تمام دنیا پیام مظلومیت مردم فلسطین و غزه مخابره شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز، ۱۵ مردادماه، در یکصدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در نطق پیش از دستور، اظهار کرد: به هیئت رئیسه جدید تبریک و به هیئت رئیسه گذشته خداقوت می‌گویم. ان‌شاءلله همه اعضای شورا براساس تکلیفی که داشتند تا انتهای دوره ششم که شاید هفت ساله شد، به خوبی فعالیت کنند و براساس رسالت خود موفق و موید باشند.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، بیان کرد: ما در مدیریت شهری مکلف هستیم آنچه که واقعیت دارد و می‌توانیم نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم، انجام وظیفه نماییم. خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند، به خصوص اصحاب رسانه‌ای که در فلسطین و غزه مطالبه‌گری و اطلاع‌رسانی می‌کنند. باید یاد این شهدای خبرنگار را گرامی بداریم که روز‌های بسیار سختی را دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در ایام عزاداری اربعین به خوبی نقش‌آفرینی و اطلاع‌رسانی می‌کنند. اگر اولویت اول خود را در هر حوزه‌ای قرار دهیم و رسانه را به عنوان خط مقدم قبول داشته باشیم، بسیاری از معضلات قابل حل خواهد بود.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به لحاظ مالی و ثروت بسیار قوی و دارای رسانه بسیار قوی بود، عنوان کرد: در گذشته به گونه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کردند که انگار مظلوم‌تر از این رژیم، رژیمی وجود ندارد که در واقع رژیمی جز رژیم غاصب هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می‌دادند، اما اکنون اصحاب رسانه جبهه مقاومت به گونه‌ای اطلاع‌رسانی می‌کنند که رژیم صهیونیستی در مقابل رسانه جبهه مقاومت کوتاه آمده و سر خَم کرده است و به دنیا پیام مظلومیت مردم فلسطین و غزه مخابره شده است.

اصحاب رسانه نیز همچنان باید در این عرصه نقش‌آفرینی کنند تا به فضل خدا شاهد پیروزی جبهه مقاومت و غزه باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.