صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: شهید بابایی یکی از برجسته‌ترین چهره‌های انقلابی ایران بود و زندگی خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از کشور کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل‌آبادی در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، اظهار کرد: شهید بابایی نماد یک انسان کامل و الگویی برای همه جوانان است که زندگی خود را وقف انقلاب اسلامی کرد و با فداکاری و ایثارگری نام خود را در تاریخ ایران جاودان ساخت.

وی افزود: شهید بابایی هیچگاه مرغوب پست و مقام نبود و به همین دلیل در مأموریت‌های پر خطر همواره پیشگام و داوطلب بود و از نوادری بود که در ارتش توانست فرماندهان بسیاری را در این نیرو با خودش همراه کند.

وی با اشاره به اینکه شهید بابایی با رشادت‌های خود، میراثی جاودان از شجاعت، ایثار و اخلاق برای ملت ایران به یادگار گذاشت، تصریح کرد: یاد و نام این شهید والامقام همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و الگویی برای نسل‌های آینده خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم خلیل‌آبادی اخلاق مداری را یکی از ویژگی‌های شاخص شهید عباس بابایی عنوان کرد و گفت: شهید بابایی به اخلاق و ارزش‌های انسانی بسیار اهمیت می‌داد و در تمام رفتار‌های خود، این ارزش‌ها را رعایت می‌کرد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بیان اینکه سرلشکر خلبان شهید بابایی نقش در انهدام تجهیزات دشمن داشت، خاطرنشان کرد: شهید بابایی با انجام ماموریت‌های شناسایی و بمباران مواضع دشمن، نقش مهمی در انهدام تجهیزات دشمن داشت و شلیک‌های ماهرانه خود، بسیاری از هواپیما‌های دشمن را سرنگون و به حفظ برتری هوایی ایران کمک شایانی کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.