صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با افزایش تنش‌ها در منطقه و هراس رژیم صهیونیستی و آمریکا از حملات احتمالی ایران، امروز دوشنبه، تیم امنیت ملی ایالات متحده با حضور بایدن، رئیس‌جمهور این کشور برای بحث پیرامون تحولات خاورمیانه تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کاخ سفید از برگزاری جلسه بایدن با تیم امنیت ملی خود پشت در‌های بسته و به‌دور از چشم خبرنگاران، خبر داده است. موضوع این جلسه تحولات منطقه خاورمیانه خواهد بود. علاوه بر این، بایدن امروز با پادشاه اردن نیز پیرامون تحولات غرب آسیا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی پس از ۱۰۰ ماه حملات بی‌امان به مردم بی‌دفاع غزه و درست در بحبوحه برگزاری مذاکرات آتش‌بس، از یک سو «فؤاد شکر» از فرماندهان برجسته حزب‌الله لبنان را به شهادت رساند و از سوی دیگر، با تروری «بزدلانه»، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را در تهران به شهادت رساند و بدین ترتیب تنش در منطقه را بیش‌ازپیش افزایش داد.

ایران در پاسخ به این اقدامات اعلام کرده است که این رژیم «جنایت‌کار» را مجازات کرده و خون‌خواهی مهمان خود، شهید هنیه را وظیفه خود می‌داند.

پنتاگون در روز جمعه هم اعلام کرده بود که آمریکا، تجهیزات نظامی بیشتری را به خاورمیانه ارسال خواهد کرد. این کشور همچنین از بیم حملات ایران، به تقویت پایگاه‌های خود در سوریه نیز پرداخته است.

منبع: فارس

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.