صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری ساقی آنلاین موادمخدر در تهران

  • کد خبر: ۲۴۳۳۸۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده آنلاین گل با پنج کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان گل از سوی فردی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات خود متوجه شدند که متهم جزو فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر است که اقدام به ایجاد کانالی در فضای مجازی کرده و موادمخدر را از این طریق به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران پایگاه چهارم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند. پس از آن موضوع به مقام قضایی منعکس شده و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات و دستگیری این فرد دریافت شد.

باباپور افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج کیلوگرم مواد روانگردان گل را کشف و ضبط کنند. متهم را نیز دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد که سابقه‌دار هم بود، پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.