صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: در دوره ششم مدیریت شهری اصالت نقش مشهد و اثر هویت و برکت شهر به دست شما سپرده شد و این امر ابتدا با تثبیت هویت رضوی و بعد با کنش‌گری فراملی مهیا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شاد امروز، ۱۵ مردادماه، با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت روز خبرنگار ضمن تقدیر از مدیران رسانه‌ای شهرداری مشهد برای انعکاس مناسب اخبار مدیریت شهری و حرکت با افکار عمومی اظهار کرد: در سال‌های قبل تفکری در شورای شهر و شهرداری حاکم بود که معتقد بودند شهر مقدس نداریم که این تفکر هنوز از بین نرفته و مترصد لحظه‌ای است که مدیریت را دوباره به عهده بگیرد و اکنون دارد شبکه خودش را تقویت و اشکالات دوره قبل را لکه‌گیری می‌کند.

وی افزود: در دوره ششم مدیریت شهری اصالت نقش مشهد و اثر هویت و برکت شهر به دست شما سپرده شد و این امر ابتدا با تثبیت هویت رضوی و بعد با کنش‌گری فراملی مهیا می‌شود.

شاد ادامه داد: من از برخی اقدامات عمیق شورای ششم خوشحالم که با همین منطق تثبیت هویت رضوی رخ داد و شهرداری را به هاب دیپلماسی شهری تبدیل کرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی اضافه کرد: سرمان را بالا گرفتیم وقتی هیئت شهرداری مشهد در اجلاس بریکس پلاس شرکت کرد و از برگزاری اجلاس شهرداران سران شانگهای و اجلاس زنان خورشید تشکر می‌کنم. اگر شهرداری مشهد نبود این رویداد از مشهد به جهان مخابره نمی‌شد. همچنین از برگزاری رویداد «رج» و «روایت شهر» که نشان از مسئله‌محوری و نوآوری است تشکر می‌کنم.

شاد با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه‌ای خراسان رضوی در کنشگری مسائل راهبردی کنار شورای ششم است، عنوان کرد: ما در انتقال دبیرخانه زنان خورشید به مشهد کنار شما هستیم و آمادگی داریم تا جشنواره ابوذر را که برگ زرین همکاری شهرداری با بسیج رسانه است برای تثبیت هویت مشهد به صورت یک رویداد برگزار کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.