صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز دوشنبه به‌منظور رایزنی درخصوص آمادگی‌های نظامی وارد اراضی اشغالی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است ژنرال «مایکل کوریلا» رئیس سنتکام با هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار به ارزیابی اوضاع امنیتی و راهبردی و آمادگی‌های مشترک در منطقه به‌عنوان بخشی از تعامل با تهدیدات غرب آسیا پرداختند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، در این بیانیه همچنین آمده است ارتش رژیم صهیونیستی به تحکیم روابط خود با ارتش آمریکا ادامه خواهد داد و به برقراری ثبات منطقه‌ای و هماهنگی میان ۲ ارتش پایبند است.

جنبش فلسطینی حماس چهارشنبه ۱۰ مرداد از به شهادت رسیدن «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی این جنبش در نتیجه حمله جنایتکارانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت او ​​در تهران که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران به آنجا آمده بود، خبر داد. این جنبش فلسطینی، رژیم صهیونیستی و آمریکا را مسئول ترور شهید هنیه دانسته و گفت این حمله بی‌پاسخ نخواهد ماند.

پیشتر وب‌سایت آکسیوس به نقل از ۲ مقام آمریکایی گزارش داد، پیش‌بینی می‌شود مایکل کوریلا تلاش کند تا ائتلافی بین‌المللی و منطقه‌ای شبیه به آنچه در اواسط آوریل ایجاد کرده بود تا به ظن خود از رژیم صهیونیستی در برابر حملات ایران محافظت کند، تشکیل دهد.

مقامات آمریکایی گفتند که انتظار می‌رود کوریلا از چندین کشور خلیج فارس و اردن بازدید کند و همچنین به اراضی اشغالی فلسطین سرکشی داشته باشد. به ظن آنها، اردن مهم‌ترین مقصد اوست، چون به باور آنها در رصد حملات ۱۳ آوریل نقش داشت.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.