صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس گفت: تاکنون ۱۵ پارکینگ موقت برای دهه پایانی صفر مشخص شده و در حال پیگیری برای افزایش آن به ویژه در محدوده حرم مطهر رضوی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: ۶ کمیته در راستای ارائه خدمات شایسته به زائران ستاد دهه آخر صفر در شهرداری مشهد تشکیل شد تا در این خصوص برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: اقدامات ستاد در قالب کمیته‌های ۶گانه شامل کمیته خدمات شهری، حمل و نقل، تکریم و استقبال از زائران، کمیته برنامه‌های فرهنگی و هنری، کمیته اطلاع رسانی، کمیته ارزیابی و کمیته حراست انجام می‌شود.

بامشکی در خصوص ماموریت‌های کمیته حمل‌ونقل گفت: ماموریت اصلی در این کمیته افزایش خطوط ناوگان اتوبوسرانی خطوط منتهی به حرم است.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس ادامه داد: علاوه بر این نیز افزایش پارکینگ‌های موقت اطراف حرم مطهر رضوی، ساماندهی خطوط تاکسیرانی اطراف حرم مطهر و نظارت برکرایه‌ها و ساماندهی تاکسی‌های صلواتی در دستور کار کمیته حمل‌ونقل قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص تامین پارکینگ برای دهه پایانی ماه صفر ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بیشترین تعداد پارکینگ را برای زائران مهیا کنیم و این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد، به همین دلیل در حال حاضر نمی‌توان آمار دقیقی از افزایش تعداد پارکینگ‌ها ارائه کرد.

بامشکی افزود: افزایش ظرفیت پارکینگ‌ها بیشتر برای پارکینگ‌های اطراف حرم در نظر گرفته شده است، بر همین اساس گستره جغرافیایی پارکینگ‌ها را افزایش می‌دهیم.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهدمقدس ابراز کرد: تاکنون ۱۵ پارکینگ موقت برای دهه پایانی صفر مکان‌یابی و مشخص شده است و در حال پیگیری برای افزایش آن هستیم.

او گفت: هدف از تشکیل کمیته‌های ۶گانه ستاد دهه پایانی ماه صفر، میزبانی شایسته از زائران است و در سایر کمیته‌ها نیز برای این میزبانی شایسته اقدامات لازم در حال پیگیری است.

وی در پایان به برپایی ایستگاه‌های استقبال از زائر، تامین مکان‌هایی برای اسکان اضطراری، افزایش سرویس‌های بهداشتی و حمام سیار در مراکز اسکان زائران برای رفاه حال زائران در دهه پایانی ماه صفر اشاره کرد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.