صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همسترکامبت در بخش Playground، سه بازی جدید Train Miner: Idle Railway Game ،My clone army: me, myself & I و Chain Cube 2048: 3D merge game را اضافه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، همسترکامبت دربیانیه‌ای اعلام کرد که بازی خود را گسترش می‌دهد و فقط به یک ربات در تلگرام بسنده نمی‌کند و می‌خواهد همسترکامبت را با بازی‌های web۲ و web۳ ترکیب کند. امروز (سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳)، همستر در بخش Playground خود، سه مینی‌گیم جدید با نام‌های: Train Miner: Idle Railway Game، My clone army: me, myself & I و Chain Cube ۲۰۴۸: ۳D merge game را اضافه کرده است.

با بازی کردن این بازی‌ها شما می‌توانید کلیدهای طلایی همستر را بدست‌آورید، (کاربرد این کلیدها هنوز اعلام نشده‌است.) همچنین همستر اعلام کرده باز هم مینی‌گیم‌هایی به ربات خود اضافه خواهد کرد که علاوه بر کلید، ارز داخلی این بازی را به شما بدهند.

در ادامه به معرفی بازی‌های جدید همسترکامبت می‌پردازیم و طریقه گرفتن کلید در آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

بازی My clone army: me, myself & I

این بازی شبیه‌سازی از یک میدان نبرد است که شما با استراتژی و آپدیت ابزار خود، مراحل را رد می‌کنید.

در این بین، با تکمیل برخی از لول‌ها، بازی پیامی به شما نشان می‌دهد و پس از آن، کد همستر برای شما به نمایش در می‌آید و با کپی کردن آن می‌توانید در قسمت Playground، این بازی را پیدا و کد را وارد کنید تا یک کلید به شما تعلق بگیرد.

لینک دانلود بازی My clone army: me, myself & I

 


بازی Train Miner: Idle Railway Game

در بازی قطار ماینر، شما یک قطار را با نگهداشتن انگشت خود روی صفحه هدایت می‌کنید.

در هر دور چرخش شما دور زمین، چوب، سنگ، سکه و... توسط اره‌های متصل به واگن‌های قطارتان قطع می‌شوند و در دور بعدی که می‌زنید این محصولات را جمع‌آوری می‌کنید و در فروشگاه سر راه‌تان می‌فروشید. به همین ترتیب پیش می‌روید و به آپدیت قطار خود می‌پردازید.

در بین درخت و سنگ‌ها، مجسمه‌هایی از همستر مشاهده می‌کنید که با گرفت سه عدد از آن‌ها، کد کلید همستر به شما تعلق می‌گیرد که با کپی کردن آن می‌توانید در قسمت Playground، این بازی را پیدا و کد را وارد کنید تا یک کلید به شما تعلق بگیرد.

لینک دانلود بازی Train Miner: Idle Railway Game

 


بازی Chain Cube 2048: 3D merge game

در این بازی با پرتاب مکعب‌ها به سمت هم و جمع شدن اعداد روی آن‌ها با یک‌دیگر، رکورد شکنی می‌کنید.

در این بین، بازی به شما کد همستر می‌دهد که با کپی کردن آن می‌توانید در قسمت Playground، این بازی را پیدا و کد را وارد کنید تا یک کلید به شما تعلق بگیرد.

لینک دانلود بازی Chain Cube 2048: 3D merge game

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.