صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد مقدس گفت: ۵۵۰ نیروی خدمات شهری که غالبا پاکبان هستند به نجف اشرف اعزام خواهند شد. 

مهدی یعقوبی در حاشیه آیین اعزام کاروان خدام الحسین(ع) که امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: نیروهای ما ۲۴ مرداد ماه اعزام به نجف اشرف اعزام می‌شوند و ۴ شهریور به مشهد برمی‌گردند.  

یعقوبی عنوان کرد: امسال بالغ بر ۵۵۰ نیرو جهت اعزام پیش بینی شده که بیشتر آنها را پاکبان‌ها به عنوان نیروی پشتیبان تشکیل می‌دهند. همچنین ۱۷ دستگاه نیز جهت رفت و روب محورهایی که ما به عهده گرفتیم ارسال خواهد شد. 

وی ادامه داد: حدود ۱۵ کیلومتر طول محورها و ۷۵۰ هزار مترمربع نیز سطوحی است که محدوده موظفی ماست و تقریبا مسیرهایی است که سال‌های گذشته تجربه آن را داشتیم. 

یعقوبی توجه به اسکان و استراحت خادمان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: محل اسکانی که برای نیروها در نظر گرفته شده نزدیک به محل خدمت است و از امکانات خوبی برخوردار است. 

معاون شهردار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعد از مراسم اربعین، دهه پایانی صفر را در مشهد در پیش داریم سرعت عمل برای بازگرداندن همکاران بسیار برایمان مهم است، لذا سعی داریم رفت و برگشت خادمان حسینی به صورت پروازی صورت گیرد تا خللی در بحث نظافت شهر مشهد در دهه پایانی صفر ایجاد نشود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.