تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است ورود ۳ هزار و ۴۰۰ زائر افغانستانی اربعین به مرز دوغارون خراسان رضوی مشهد میزبان موکب‌های خدمت رسان از سایر کشور‌های اسلامی آماده‌سازی خیابان امام رضا (ع) مشهد برای برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین مدیریت شهری مشهد از ایده‌های نوجوانان در برپایی مراسم دهه آخر صفر استفاده می‌کند نجات دو محبوس تصادف در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) مشهد (یکم شهریور ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز اربعین و سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ بدایعِ «بدایع‌نگار» در عرصه روزنامه‌نگاری | ۱۰۴ سال پیش اولین نشریه دینی خراسان به همت میرزا فضل‌الله آل‌داوود منتشر شد فرماندار مشهد: مصوبات مرتبط با سامان‌دهی کشف‌رود به صورت مستمر پیگیری می‌شود ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین و پیرامون حرم مطهر رضوی (یکم شهریورماه ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ۴۱۰ دستگاه اتوبوس در مشهد، همزمان با اربعین حسینی تقدیر فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد بیش از یک میلیون و ۶۴ هزار نفر در خراسان‌رضوی تحت پوشش بیمه سلامت هستند اعمال‌قانون ۲۶۴۸ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۳ خودروی متخلف توقیف شدند (یکم شهریور ۱۴۰۳) هوای سه منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم شهریور ۱۴۰۳) پناهگاه معتادان متجاهر، معضلی ۳۰ ساله در شهرک شهید رجایی مشهد سنگ تمام مدیریت شهری مشهد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین آیا شنبه، سوم شهریور ۱۴۰۳، تعطیل است؟ خادمان روز چهلم | روایت‌هایی از مشهدی‌هایی که  برای خدمت به زائران اربعین، راهی نجف شده ‎اند شهردار مشهد مقدس: در سال پایانی فعالیت دوره ششم مدیریت شهری، عملیات اجرایی و افتتاح تعدادی از پروژه‌های شهری صورت خواهد گرفت + فیلم
سرخط خبرها

تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است

  • کد خبر: ۲۴۶۹۲۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است
نماینده ولی فقیه در کشور عراق تلاش پاکبانان شهرداری مشهد برای نظافت خیابان‌های اطراف حرم امام علی(ع) را ستودنی، مقدس و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌ الله سید مجتبی حسینی با بیان اینکه ماجرای امام حسین (ع) همیشه مستمر است و جنگ بین حق و باطل ادامه دارد گفت: حرکت اباعبدالله دو بال داشت، یکی شهادت و دیگری اسارت که هردو مهم بود و امروز راهپیمایی اربعین یک مانور عظیم است برای نشان دادن وفاداری به امام حسین (ع) و همراهی با دین و راستی و عدم خضوع و خشوع در مقابل دشمنان.

وی ادامه داد: ما امروز باید پرچم را بالا نگه داریم و اربعین باید چیزی باشد که لرزه به پشت دشمن بیندازد. این راهپیمایی الان تبدیل به موج جهانی شده است و از کشور‌های مختلف به عراق می‌آیند.

تلاش پاکبانان برای نظافت خیابان های اطراف حرم مطهر علوی ستودنی است

نماینده ولی فقیه در کشور عراق با تقدیر و تشکر از شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به زائران در شهر نجف اشرف تاکید کرد: امتیاز پاکبانان این است که هرکجا که می‌روند پاکی و نظافت با خودشان می‌آوردند و به واسطه همین تلاش‌های آنان است که امروز خیابان‌های منتهی به حرم علوی بسیار تمیز و مرتب است. عمل شما مقدس و ارزشمند است و در این مسیر شما خادم امام علی و امام حسین هستید و این خدمت ارزش و مقام عالی دارد.

آیت الله حسینی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر نظافت اقدامات و فرهنگ‌سازی‌هایی که شهرداری مشهد برای رعایت نظافت در سطح شهر نجف انجام داده است قابل ستایش و ارزشمند است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->