صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر به زائران و مجاوران حرم رضوی دو زائر سرای چمن و طرق در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حمیدرضا قربان زاده با اشاره به اینکه راهبرد‌های رییس دانشگاه به منظور استفاده از ظرفیت سایر بخش‌های دولتی و غیر دولتی در افزایش ارائه خدمات نظام سلامت تفاهم نامه همکاری برای دو ساختمان مورد نظر با آستان قدس رضوی منعقد کرد.

وی ادامه داد: این دو ساختمان به عنوان مرکز خدمات جامع سلامت و پایگاه بهداشتی راه اندازی شده است و در آینده نزدیک خدمات نظام ارجاع را پوشش خواهد داد. 

دکتر قربان زاده با بیان اینکه در فرایند نظام ارجاع مراجعین نیاز به خدمات تخصصی سرپایی دارند، گفت: افزایش دسترسی عمومی به خدمات بهداشتی و درمانی از رویکرد‌های مهم نظام سلامت محسوب می‌شود از همین رو در دو زائر سرای چمن و طرق در شیفت صبح خدمات پایگاه‌های بهداشتی و مراکز خدمات جامع سلامت ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: در شیفت عصر نیز خدمات به صورت دارالشفایی به بیماران در حیطه تخصصی با حضور پزشکان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می‌شود.

دکتر قربان زاده با بیان اینکه بیماران می‌توانند از طریق نظام ارجاع و سرویس آمبولانسی در شیفت عصر به سایر مراکز درمانی سطوح بالاتر ارجاع داده شوند، اظهار کرد: هدف از عقد این قرارداد توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و مجاوران است. انعقاد همکاری بین آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور مسئولین دو حوزه انجام شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.