صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد با بیان اینکه مشهد بزرگ‌ترین تولیدکننده آسفالت در شرق کشور است، گفت: در چهار ماه ابتدایی امسال، ما حدود ۹۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد را آسفالت کردیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احسان شریعتی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد، در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی شهرآرا، به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: آسفالت تأثیرپذیر است از میزان معابری که در یک شهر وجود دارد. در رابطه با آسفالت، ما نباید مشهد را با تهران یا اصفهان مقایسه کنیم؛ چون مساحت معابر هر شهری برای خودش قیاس دارد.

او ادامه داد: در بحث تولید آسفالت، ما بزرگ‌ترین تولیدکننده در شرق کشور هستیم. به همین میزان که آسفالت تولید می‌کنیم، اکیپ‌هایی را با محصولات روز دنیا داریم. ما دستگاه‌های به‌روز تولید آسفالت را از آلمان وارد کردیم و با بالاترین کیفیت این تولید انجام می‌شود.

شریعتی تأکید کرد: ما اجرای پروژه «شهر هموار» را در دستورکار خود داریم و مدیریت شهری هدف‌گذاری آسفالت ۴ میلیون مترمربع از معابر شهری را برای امسال در نظر گرفته است؛ چه در حوزه تولید محصول آسفالت که در کارخانه شهید مجیدی سازمان عمران انجام می‌شود و چه در حوزه پخش آن که ما متولی هستیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد افزود: در چهار ماه ابتدایی امسال، حدود ۹۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد را آسفالت کردیم که با کل تولید و اجرای آسفالت سال ۱۴۰۲ برابری می‌کند.

اینجا ببینید:

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.