صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه استقلال بار دیگر خواستار برگزاری بازی‌های این تیم در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد را داده و احتمال دارد این بار با درخواست باشگاه استقلال موافقت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال بار دیگر به این نکته اشاره کرده که قصد دارد ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد را به عنوان میزبان بازی‌های استقلال معرفی کند. مدیرعامل باشگاه استقلال در این خصوص می‌گوید: «با توجه به محدودیت‌های موجود و مسائلی که رخ داده امکان تصمیم‌گیری برای ما سلب شده است. پیشنهاد دادیم بازی‌های استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود. آخرین اطلاعاتی که به ما داده شد این بود که فقط بازی‌های بزرگ و دیدار‌های تیم ملی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. استادیوم دوم ما هم تختی است.  امیدواریم تک بازی ما در استادیوم امام رضا برگزار شود تا از هفته چهارم مشکلی نداشته باشیم.»


با توجه به اینکه پیش‌تر نیز گفته شد که باشگاه استقلال قصد دارد از ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد به عنوان میزبان بهره بگیرد و این امکان فراهم نشد و مشهدی‌ها اعلام آمادگی نکردند، باید دید که این بار با طرح دوباره پیشنهاد باشگاه استقلال برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد آیا مقامات تصمیم گیرنده در مشهد با این درخواست موافقت خواهند کرد یا اینکه مشهد اجازه بازی به استقلال را نخواهد داد.  

باشگاه استقلال برای بازی در ورزشگاه تختی تهران نیز با مشکلاتی مواجه است و این ورزشگاه هنوز به مرز آمادگی نرسیده است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.