صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای شهر مشهد گفت: امیدوارم که سال آخر شورای ششم شهر مشهد سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی باشد و بتوانیم قول‌هایی که به مردم دادیم جامعه عمل بپوشانیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علوی مقدم با حضور در تحریریه شهرآرانیوز، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: امیدوارم شهرآرا مثل همیشه که در عرصه‌های مختلف موفق ظاهر شده است در یک سال باقی مانده شورا دوستان موفق و پیروز باشد. از تک تک خبرنگاران در این مجموعه تشکر می‌کنم دراین دوره شورا همراه ما بودند و تقاضا داریم درسال آخر نیز همراه ما باشند.

وی افزود: در آستانه سال آخر شورای ششم هستیم، در بدو ورود ۳ اقدام مهم را در راس امور خود قرار دادیم که اولین اقدام مردمی‌سازی بوده است، پروژه‌های زودبازده که در آن جا مردمی‌سازی را به حوزه عمل رساندیم و در دومین قدم ریل بودجه را عوض کردیم. با توجه به اینکه نزدیک به ۴۶ یا ۴۷ درصد پروژه‌های عمرانی که در حاشیه شهر داریم، ریل بودجه به سمت مناطق کم برخوردار عوض شده و همان مصالحی که در مناطق کم برخوردار در حال انجام است در مناطق برخوردار هم انجام می‌شود و این نگاهی است که شورای اسلامی شهر مشهد سیاست‌گذاری کرده است.

رئیس کمیسیون سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد، ادامه داد: سومین قدم مساله امیدآفرینی بوده و اولین اقدام دراین حوزه مصوبِ دو کمیسیون‌ ورزش‌و‌جوانان و بانوان‌وخانواده بود که اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. روزی که آمدیم مبلغی حدود ۲۰۰ میلیارد در حوزه ورزش‌وجوانان در نظر گرفته شده بود که امروز بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان برای ورزش در شهرداری مشهد در نظر گرفته شده که این نمایانگر دغدغه و نگاه ویژه شورای ششم در حوزه ورزش است و نزدیک به هزار و ۶۰۰ میلیارد در حوزه عمرانی و زیرساخت در نظر گرفته شده است که اگر بتوانیم امسال محقق کنیم ۴۷ درصد سرانه ورزشی مشهد افزایش می‌یابد.

علوی مقدم با بیان اینکه شورای شهر با یک نگاه ویژه در سال آخر برای پروژه‌های عمرانی گام برمی‌دارد، گفت: امیدوارم که سال اخر شورای ششم شهر مشهد سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی باشد و بتوانیم قول‌هایی که به مردم دادیم جامعه عمل بپوشانیم.

وی افزود: به عنوان رئیس کمیسیون حاشیه شهر که افتخار میکنم نوکری مردم را می‌کنم به ویژه در حاشیه شهر، انشالله اقدامات ویژه‌ای را در حاشیه شهر انجام خواهیم داد، در یکشنبه‌های خدمت در خدمت مردم مشهد به ویژه حاشیه شهر هستیم، امیدوارم با همکاری دستگاه‌های متولی در حاشیه شهر که ۲۹ دستگاه هستند پاسخگوی مردم باشیم و به نحو احسنت خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.