صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با اینکه یامگا قادر به همراهی استقلال نیست، اما باشگاه استقلال موظف است تمام دستمزد این بازیکن را برای فصل بیست و چهارم پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال قصد دارد نام کوین یامگا را از فهرست این تیم کنار بگذارد تا بازیکن دیگری را به جای وی در لیست قرار دهد.

این اقدام در شرایطی انجام خواهد شد که طبق قوانین باشگاه استقلال باید تمام دستمزدی که برای این بازیکن در فصل دوم تعیین کرده را عینا پرداخت کند.

پیش‌تر یک بار باشگاه استقلال در ماجرای فسخ قرارداد با استراماچونی ناچار به پرداخت تمام دستمزد سرمربی سابق خود شده بود، اما تنها تفاوت ماجرای یامگا این است که این بازیکن از باشگاه استقلال شکایتی را به فیفا نبرده و مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند به سبب صدماتی که به چشم این بازیکن وارد شده، حقوقش را در فصل جدید پرداخت کنند.

یامگا جزو بازیکنان تاثیر گذار باشگاه استقلال محسوب می‌شود و دستمزدی که او از استقلال دریافت می‌کند عجیب و غریب نیست و با بسیاری از ستاره‌های لیگ برتر همطراز است و حتی در برخی موارد یامگا مبلغ کمتری از بازیکنان ایرانی دریافت کرده در حالی که اثر گذاری بیشتری داشته است.


به هرحال باشگاه استقلال قصد دارد حسن نیست به خرج دهد و مطالبات این بازیکن را عینا به همان شکل که در قراردادش نوشته شده، بپردازد تا این بازیکن در حالی که یک چشم خود را به دلیل مصدومیت در تمرین استقلال از دست داده، لااقل از لحاظ مالی وضعیت امید بخشی را در آینده تجربه کند.

به هرحال باشگاه استقلال در مقابل یامگا قدری متفاوت‌تر برخورد خواهد کرد و آن برخوردی که با استراماچونی شد و این مربی با وجود داشتن قرارداد از استقلال رفت و بعد‌ها از این باشگاه شکایت کرد و باشگاه استقلال ناچار به پرداخت تمام مطالباتش شد، تکرار نمی‌شود و در محیطی مسالمت آمیز این مشکل از میان خواهد رفت.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.