صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مهدی تاج در مصاحبه‌ای از اصحاب رسانه خواسته بابت نقص‌های بیکرانی که در کیفیت ورزشگاه‌ها به خصوص زمین‌های فوتبال وجود دارد به فدراسیون فوتبال کمک کند درحالی که رسانه‌ها هیچ دخلی در ماجرا ندارند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای با اذعان به آبروریزی انجام شده در جریان بازی سپاهان و شباب الاهلی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به نوعی مهر تایید زده بر اهمالی که اخیرا در جریان برگزاری این بازی از سوی برگزار کنندگان انجام شد.

تاج در مصاحبه خود در حالی در قامت منتقد ظاهر شده که خود به عنوان متولی اول فوتبال ایران باید از  کیفیت زمین‌های مسابقات آگاهی دقیق داشته باشد؛ به خصوص اینکه قرار بود یک بازی بین المللی در زادگاه او اصفهان و ورزشگاه نقش جهان انجام شود، اما رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه خود در قامت یک منتقد که مقابل فدراسیون فوتبال قرار دارد ظاهر شد و مانند یک بیننده عادی اعلام کرد که کیفیت زمین ورزشگاه نقش جهان به حدی بد بود که موجب آبروریزی برای فوتبال ایران شد.

اما سوال این است که این آبرو ریزی را چه کسی به وجود آورد؟ آیا مهدی تاج در قامت رئیس فدراسیون فوتبال نباید از جزییات اطلاع داشته باشد و احیانا اگر می‌بیند زمین‌های برگزاری مسابقات آماده نیست، لااقل اقداماتی در راستای تغییر زمین بازی انجام شود؟

صحنه‌هایی که در جریان بازی سپاهان و شباب الاهلی برای بینندگان داخلی و خارجی به تصویر در آمد فراتر از آبرورویزی بود و مایه شرم‌ساری شد و روشن نیست که چرا تاج که خود باید دلایل و چرایی برگزاری این بازی بین المللی را در ورزشگاه نقش جهان با آن زمین بی کیفیت به افکار عمومی اعلام کند،   در رل منتقد ظاهر می‌شود و حتی در نطقی حیرت آور اعلام می‌کند که رسانه‌ها باید به فدراسیون فوتبال در این راه کمک و یاری برسانند!

احتمالا مهدی تاج که خود روزگاری صاحب امتیاز یک روزنامه کاملا فوتبالی بود، کارکرد روزنامه‌ها و رسانه‌ها را به خوبی درک نکرده که درباره موضوعی کاملا تخصصی که ارتباط پیدا می‌کند به زیر مجموعه او، از رسانه‌ها کمک می‌طلبد! به راستی چه کمکی از دست اصحاب رسانه ساخته است که رئیس فدراسیون فوتبال این گونه لب به سخن گشوده و پیرامون این مسئله دست یاری به سوی رسانه‌ها دراز می‌کند؟

آیا متولی رسیدگی به چمن ورزشگاه نقش جهان خبرنگاران و عکاسان هستند؟ آیا مسئولیت تایید ورزشگاه به عهده اصحاب رسانه است؟ آیا روزنامه‌ها و سایت‌های خبری هستند که باید در این راستا اقدام کنند یا فدراسیون فوتبال، بخش امور بین الملل، باشگاه میزبان و دیگر عوامل؟!

مهدی تاج به جای آنکه برنامه‌ای رو به جلو داشته باشد در اوج یاس و نا امیدی خود نیز در صف منتقدان فدراسیون فوتبال قرار گرفت و در اظهاراتی عجیب اعلام کرد که آبروریزی به بار آمده، در حالی که خود به عنوان متولی فوتبال ایران نقشی انکار ناپذیر در برگزاری بازی سپاهان و شباب الاهلی در زمین بی کیفیت نقش جهان دارد و شاید اگر او قدری مسئولیت پذیری بیشتری از خود به خرج می‌داد، دست کم اجازه نمی‌داد این بازی در نقش جهان برگزار گردد.

به هرحال لازم است رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین ماه‌های دوران فعالیت خود در راس فدراسیون فوتبال تا حدی استراتژی ابداعی‌اش را تغییر داده و رویکرد تازه‌ای را در زیر مجموعه خود بنا کرده و از فرار رو به جلو خودداری کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.