صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«امانوئل مکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگویی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از این مقام صهیونیست خواست تا از چرخه تلافی‌جویانه در مناقشه «خاورمیانه» اجتناب کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس بیانیه کاخ الیزه، رئیس‌جمهور فرانسه گفته است که جنگ احتمالی بین رژیم صهیونیستی و لبنان «عواقب ویرانگری» برای کل منطقه خواهد داشت.

ماکرون در تماس با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است که تل‌آویو از چرخه حملات تلافی‌جویانه در مناقشه غرب آسیا اجتناب کند.

این در حالیست که بعد از اقدام جنایت‌کارانه و بزدلانه صهیونیست‌ها و ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، منطقه ملتهب‌تر شده است. رژیم صهیونیستی از ترس تدابیر امنیتی را افزایش داده و نگران اقدام تهران و گروه‌های مقاومت منطقه است.

در همین حال وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی گزارش داد: «ما به واشنگتن اطلاع دادیم که اگر حزب‌الله به غیرنظامیان اسرائیلی حمله کند، بهای نامتناسبی را پرداخت خواهد کرد.»

براساس گزارش آکسیوس، مقامات رژیم صهیونیستی گفتند که نگرانی خود از احتمال حمله حزب‌الله لبنان را به مراکز جمعیتی به واشنگتن اطلاع داده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.