نتانیاهو: مانع از تحریم شهرک نشینان می‌شویم حملات جدید اسرائیل به جنوب لبنان (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به فرودگاه الشعیرات سوریه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تخریب یک مسجد در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی+ فیلم شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس + عکس (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) ورود جنگنده‌های «اف۲۲» آمریکا به منطقه جنایت جدید اسرائیل در غزه | بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) عملیات‌های متعدد حزب الله در شمال فلسطین اشغالی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) حمله ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) الحوثی: تاخیر در پاسخ یک تاکتیک است | ۴ حکومت عربی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند کنعانی: نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه کمتر از حمله اتمی آمریکا نیست باقری‌کنی: ترور هنیه یک «اشتباه راهبردی» بود | رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد پرداخت ویدئو | ‌توصیف رهبر انقلاب از تصویری که از شهید حججی در اسارت داعش منتشر شد معاون پارلمانی پزشکیان: لیست وزرای پیشنهادی یکشنبه تقدیم مجلس می‌شود تمجید رهبر معظم انقلاب از سخنان باصلابت عروس شهید هنیه + فیلم وزرای خارجه، دفاع و اطلاعات دولت پزشکیان چه کسانی هستند؟ + اسامی باقری کنی در پیامی به یحیی السنوار: به برکت جهاد مردم فلسطین، مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است کنعانی: فقط فشار و اقدام قاطع، اسرائیل را ملزم به تمکین از قوانین بین‌المللی می‌کند ضرورتِ جبهه سازی علیه ترور و جنایت پیگیری ویژه موضوع برخورد با دو خانم بدحجاب در تهران توسط سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مشروعیت اقدام نظامی ایران از منظر حقوق بین‌الملل
سرخط خبرها

نتانیاهو: مانع از تحریم شهرک نشینان می‌شویم

  • کد خبر: ۲۴۴۰۲۰
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
نتانیاهو: مانع از تحریم شهرک نشینان می‌شویم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمایت خود را از شهرک نشینان افراطی در کرانه باختری ابراز داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اکنون بیش از ۷۰۰ هزار شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری ساکن هستند و به طور پیوسته غیرنظامیان فلسطینی را با توحش خود آزار می‌دهند. کشورهای غربی نیز در اقداماتی نمادین شماری از این شهرک نشینان را در لیست تحریم‌های خود قرار داده‌اند؛ موضوعی که تل آویو آن را برنمی تابد.

بر این اساس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز میزبان شماری از رؤسای شوراهای شهرک‌های غیرقانونی در کرانه باختری بود تا نگرانی‌های آنها را درباره تحریم‌های غرب علیه سازمان‌ها و صهیونیست‌های افراطی بشنود.

نتانیاهو در این دیدار تاکید کرد: ارتش اسرائیل اقدامات جدی بسیاری در کرانه باختری طی ماه‌های اخیر به انجام رسانده است. ما طی این مدت به طور مستمر به مناطق مختلف کرانه باختری حمله و افراد مرتبط با جنبش حماس را دستگیر یا به قتل رسانده‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های نمادین غرب علیه شهرک نشینان افراطی صهیونیست افزود: ما در حال کار بر روی جلوگیری از وقوع چنین تحریم‌هایی هستیم. این موضوعی است که مربوط به تمامی اسرائیل می‌شود نه منطقه یهودیه و سامره (در کرانه باختری اشغالی).

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی نیز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت که در این دیدار رؤسای شوراهای شهرک‌های غیرقانونی صهیونیست نشین در کرانه باختری حمایت قاطع خود را از نتانیاهو در جنگ غزه، و مواضع وی در برابر فشارهای داخلی و بین المللی اعلام داشتند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->