صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جرج کلونی و برد پیت با «گرگ‌ها» در راه سینما

  • کد خبر: ۲۴۳۹۴۸
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
دنباله فیلم «گرگ‌ها» با بازی جرج کلونی و برد پیت در اپل دستور ساخت گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جان واتس، نویسنده و کارگردان فیلم «گرگ‌ها»، قراردادی با اپل امضا کرده تا دنباله «گرگ‌ها» را بسازد.

«گرگ‌ها» که در جشنواره فیلم ونیز برای نخستین بار دیده می‌شود، یک هفته اکران محدود در سینما‌ها خواهد داشت و پس از آن در سرویس استریم اپل در دسترس خواهد بود.

در فیلم جان واتس، برد پیت و جرج کلونی در نقش شخصیت‌هایی بازی کرده‌اند که به طور تصادفی باید یک کار را انجام دهند. روشن نیست که آیا در فیلم جدید کلونی و پیت نقش‌های خود را تکرار می‌کنند یا فیلم با بازیگران جدید ساخته می‌شود.

اپل اعلام کرده که این فیلم ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) در اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد و پیش از آن سونی یک اکران محدود یک هفته‌ای را از ۲۰ سپتامبر در سینما‌ها انجام می‌دهد. پیش از این تصور می‌شد فیلم اکران گسترده در سینما‌ها داشته باشد.

«گرگ‌ها» توسط کمپانی «اسموک هاوس» کلونی و «پلان بی» پیت تهیه شده و ایمی رایان، آستین آبرامز، پورنا جاگاناتان، ریچارد کیند و زلاتکو بوریچ دیگر بازیگران آن هستند.

برد پیت در حال بازی در فیلم دیگری با عنوان «فرمول وان» برای اپل است که جوزف کوشینسکی نویسنده و کارگردان و جری بروکهایمر تهیه کننده آن هستند.

واتس ۴۳ ساله کارگردانی جدیدترین سه‌گانه «مرد عنکبوتی» را برای سونی انجام داده که آخرین فیلم از این سه‌گانه یعنی «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» رکوردشکن شد و با فروش ۱.۹ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱ و کمپانی سونی شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.