صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همزمان با روز خبرنگار مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از موسسه فرهنگی شهرآرا بازدید و به خبرنگاران این رسانه خدا قوت گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیزاده روز چهارشنبه به همراه معاونین و تعدادی از مسئولین اداری این سازمان از مؤسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کردند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان عرصه خبر اظهار داشت: حضور و تلاش بی نظیر خبرنگاران در عرصه‌های مختلف خبررسانی و اطلاع رسانی و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و گزارش‌ها و اطلاعات گوناگون نقش مهمی در افزایش اطلاعات و آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی اقشار مختلف مردم و جامعه دارد.

وی افزود: در جامعه امروزی خبرنگاران نقش تاثیر گذار و تعیین کننده‌ای بعنوان پل بین مسئولان، دستگاه‌ها و سازمان‌ها با عموم مردم و افکار عمومی در عرصه اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری و رسانه‌ای ایفا می‌کنند.

علیزاده ادامه داد: بی شک حضور خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌های گروهی با به همراه داشتن توشه‌ای از تجارب و اندوخته‌های گران سنگ امروز سرمایه‌های فرهنگی جامعه محسوب می‌شود و موجب اعتماد عموم مردم شده است.

خبرنگاران در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و همچنین ارتقاء سطح ایمنی جامعه تلاش‌های وافر و همه جانبه‌ای دارند و در این راستا تعامل و همکاری بسیار سازنده‌ای با دستگاه‌های اجرایی انجام می‌دهند که قابل تقدیر و تشکر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.