صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: در حال حاضر تعداد سرویس‌های اربعین به صورت روزانه به مرز ۴۰۰ دستگاه رسیده است که در ایام پیک، به بیش از دو هزار سرویس می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، داریوش باقرجوان با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌ها برای تمامی پایانه‌های مرزی آغاز شده است، تصریح کرد: تا به امروز، ۲۴۵ هزار بلیت به مقصد پایانه‌های مرزی، پیش‌فروش شده است و ظرفیت پیش‌فروش تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار بلیت را هم برای ایام اربعین داریم.

او افزود: عمده عرضه بلیت‌ها در پایانه‌های مرزی خواهد بود و درحال‌حاضر، تمرکز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اربعین و ارائه سرویس در این مسیر است.

باقرجوان اظهار کرد: درحال‌حاضر، تعداد سرویس‌های اربعین به صورت روزانه به مرز ۴۰۰ دستگاه رسیده است که در ایام پیک، به بیش از دو هزار سرویس می‌رسد که این عرضه و انجام سرویس‌ها به صورت روزانه و هم‌زمان با نزدیک‌شدن به روزهای اربعین افزایش می‌یابد.               

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: با توجه به آنکه روزهای برگشت در ایام اربعین محدود است و میزان تقاضا افزایش می‌یابد، به طور قطع متناسب با جمعیت، تعداد سرویس‌ها هم افزایش می‌یابد.

وی گفت:  حدود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای مسیر نجف در نظر گرفته شده و خط بین‌المللی نجف در برخی از شهرهای تهران، اصفهان و مشهد راه‌اندازی شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.