هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی زائران اربعین ۱۴۰۳ خراسان رضوی نیاز است بیش از ۳۴ هزار زائر زیر ۷ سال برای اربعین ۱۴۰۳ ثبت نام کردند جریمه نقص چراغ خودرو چقدر است؟ مهم‌ترین اصل دوران کودکی، بازی است | راز شاد بودن کودکان چه کنیم کودک اجتماعی تربیت کنیم؟ اعمال‌قانون ۲۵۰۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) جزییات آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲ در سال جاری منتشر شد جانشین فراجا خراسان رضوی: خط ویژه ارتباط پلیس با شهرآرا ایجاد شد شهریه برخی مدارس غیردولتی از ۸۶ تا ۹۸ میلیون تومان متغیر است نتایج آزمون مدارس سمپاد و نمونه دولتی دوره دوم متوسطه اعلام می‌شود زمان تامین ارز اربعین ایرلاین‌ها برای اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد ورود دادستان نظامی تهران به موضوع برخورد با دو دختر بر سر حجاب و احضار مأموران اولویت عفو و تخفیف مجازات با زندانیانی که حافظ کل قرآن شوند در کشور، هزار و ۶۰۰ مرکز مراقبت پرستاری در منزل فعالیت می‌کنند ثبت نام اینترنتی خروج از کشور مشمولان خدمت وظیفه برای اربعین آغاز شد ۲۵ میلیارد ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در تهران کشف شد خشکی مفاصل در ابتدای روز یکی از مهمترین علائم روماتیسم مفصلی است  خراسان رضوی در بین استان‌هایی با بیشترین کمبود نیروی انسانی بیش از ۱.۴ میلیون نفر در سامانه «سماح» ثبت‌نام کرده‌اند کاهش توقف زائران اربعین در مرز‌ها به ۴ ثانیه برقراری پرواز اراک به مشهد پس از وقفه چهارماهه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان تامین ارز اربعین ایرلاین‌ها برای اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد

  • کد خبر: ۲۴۳۷۵۳
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
زمان تامین ارز اربعین ایرلاین‌ها برای اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز ایرلاین‌ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: سود ایرلاین‌ها از قیمت ۱۰ میلیونی پروازها، یک میلیون تومان است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد محمدی بخش در نشست خبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که با توجه به اتفاقات اربعین سال گذشته و گران‌فروشی بلیت پرواز‌ها توسط برخی ایرلاین‌ها به واسطه نبود مسافر در هفته اول پرواز‌ها از نجف به تهران و در هفته دوم از تهران به نجف، سازمان هواپیمایی چه برنامه‌ای برای جلوگیری از نابه سامانی چیست، اظهار کرد: در ایام اربعین طی یک بازه زمانی دو سه روزه در مسیر پرواز‌های رفت و دو سه روز پرواز‌های برگشت دچار خلا می‌شویم.

وی ادامه داد: برای رفع این خلأ، شرکت‌های هواپیمایی در بازه اشاره شده بلیت پرواز‌ها را با قیمت مناسب تری می‌فروشند که تجربه نشان داده مردم از آن استقبال می‌کنند. البته مردم بایستی از قبل اقدام به خرید بلیت کنند و خرید بلیت پای پرواز ممکن نیست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نیاز ایرلاین‌ها به ارز در ایام اربعین، گفت: برای یک بازه زمانی یکساله، شرکت‌های هواپیمایی نیازمند یک میلیارد دلار ارز هستند. در اربعین بلااستثنا شرکت‌های هواپیمایی باید هزینه‌های فرودگاه نجف را به صورت نقدی پرداخت کنند که به ازای هر ۱۰ میلیون تومان قیمت بلیت، ۶ میلیون تومان است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز شرکت‌ها خبر داد و گفت: طی هفته آینده، مشکل تامین ارز ایرلاین هابا هماهنگی به عمل آمده، رفع می‌شود.

محمدی بخش همچنین با اعلام اینکه زائران پاکستانی اربعین امسال اجازه تردد هوایی را ندارند، اظهار کرد: در اربعین امسال برای زائران پاکستانی فروش بلیت نداریم و ترجیح این است پاکستانی‌ها با خودرو‌های خودشان به ایران وارد شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->