صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب الله لبنان مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌های الحرج، المالکیه، رویسات العلم، السماقه، دو پادگان برانیت و زرعیت و منطقه اشغالی الجلیل غربی با موشک و پهپاد هدف قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب الله لبنان با صدور هفت بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن مواضع نظامی رژیم صهیونیسیت در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه، مجاهدان مقاومت اسبامی ساعت ۱۳:۲۰ ظهر امروز پنج‌شنبه مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در پایگاه «الحرج» با پهپاد انفجاری و به صورت مستقیم هدف قرار دادند و شماری از آنها را زخمی کردند.

حزب الله ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه پایگاه «المالکیه» رژیم اشغالگر را به صورت مستقیم هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

عملیات دیگر مجاهدان حزب الله ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه اتفاق افتاد که طی آن تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در پایگاه «رویسات العلم» در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار گرفت و این تجهیرات منهدم شد.

مجاهدان مقاومت اسلامی همچنین در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه شهرک الدویر، سکوهای سامانه گنبدآهنین و آشیانه توپخانه و تجهیزات نظامی دشمن را در منطقه «خربه منوت» در الجلیل غربی اشغالی را با موشک‌های کاتیوشا  هدف قرار دادند.

در عملیات بعدی حزب الله و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک مجدل زون، مقر فرماندهی تیپ گولانی در پادگان «زرعیت» با موشک‌های برکان هدف قرار گرفت.

حزب الله ساعت ۱۷ عصر هم پایگاه «السماقه» ارتش اشغالگر را در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داد. 

در عملیات هفتم، رزمندگان حزب الله در پاسخ به تجاوز رزیم صهیونیستی به شهرک عیترون، پادگان «برانیت» را با موشک‌های برکان هدف قرار داهد و بخشی از آن را منهدم کردند و به آتش کشیدند. 

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.