حمله موشکی و پهپادی حزب الله به منطقه الجلیل علیا سرزمین‌های اشغالی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) ارتش اسرائیل: به جستجوی السنوار ادامه می‌دهیم ساعت کار ادارات قم فردا پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تغییر کرد یمن: سه عملیات نظامی در دریای سرخ انجام دادیم (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) پیام فرمانده کل سپاه به «یحیی سنوار» رئیس جدید دفتر سیاسی حماس کاخ سفید: قطعا نمی‌توانیم بفهمیم در فکر رهبر ایران چه می‌گذرد باقری بر حق ایران در پاسخ مشروع به جنایت رژیم اسرائیل تاکید کرد موافقت پزشکیان با پس گرفتن شکایات نهاد‌های دولتی از اهالی رسانه هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه شمال غزه اطلاعیه دفتر حماس در تهران درباره برخی شایعات حاجی‌بگلو سکاندار شورای عالی استان‌های کشور شد پیوستن ترکیه به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی دادستان خراسان رضوی: دستگاه قضا از انعکاس نظرات مردم توسط رسانه ها استقبال می کند + فیلم یاوه گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه سید حسن نصرالله پزشکیان در گفت‌وگوی تلفنی با مکرون: اسرائیل به دنبال آتش‌افروزی در منطقه است مدیرکل دادگستری خراسان رضوی: جراید، منعکس کننده مطالبات مردم و پاسخ مسئولان باشند + فیلم جنایت تازه اشغالگران صهیونیست با بمباران چادر آوارگان در خان یونس وال‌استریت‌ژورنال: سامانه گنبد آهنین در برابر توان پهپادی و بالستیک ایران ضعیف است آمار شهدای غزه به ۳۹ هزار و ۶۷۷ نفر رسید آمار دستگاه‌هایی که حقوق نجومی پرداخت کردند، اعلام شد جلسه هیئت دولت به ریاست پزشکیان برگزار شد | رسیدگی به مشکلات رسانه‌ها در دستورکار دولت
سرخط خبرها

هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه شمال غزه

  • کد خبر: ۲۴۳۸۳۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
هشدار رژیم صهیونیستی برای تخلیه شمال غزه
نظامیان رژیم صهیونیستی دو دستور جدید برای تخلیه فلسطینی‌ها از مناطق شمال نوار غزه صادر کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، «آویچای آدراعی»، سخنگوی ارتش صهیونیستی در فضای مجازی این دو دستور برای تخلیه ساکنان از چندین منطقه در شهر‌های «بیت‌لاهیا» و «بیت‌حانون» را پست کرده است. 

این دو شهر در حال حاضر شهر‌هایی هستند که بخش‌های زیادی از آنها ویران شده است. تانک‌های اسرائیلی در روز‌های نخست آغاز جنگ غزه وارد این دو شهر شدند. 

آدراعی در پیامی خطاب به فلسطینی‌های ساکن این مناطق نوشت: «حماس و گروه‌های تروریستی در حال شلیک راکت از مناطق شما به سمت اسرائیل هستند.»

در ادامه این پیام آمده است: «برای ایمنی خودتان، به سرعت به سمت پناهگاه‌های مشخص‌شده در مرکز شهر غزه بروید.»

رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه را علی‌رغم احتمال حمله از سوی ایران و حزب‌الله برای پاسخ به ترور «اسماعیل هنیه»، رهبر جنبش حماس و یک فرمانده ارشد حزب‌الله ادامه می‌دهد. 

جنگ غزه از اکتبر گذشته و پس از عملیات طوفان‌الاقصی آغاز شده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس این عملیات را در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصار‌های مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستا‌ها یورش بردندو علاوه بر کشتن رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آنها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->