صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، امروز به طور موقت دمای هوا در نیمه شمالی و شرقی استان حدود دو تا سه درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، ادامه داد: بااین‌حال، در هفته پیش رو، ماندگاری هوای گرم به ویژه در نیمه جنوبی استان قابل‌پیش‌بینی است.

وی افزود: همچنین در این مدت، پدیده جوی غالب در سطح استان وزش باد خواهد بود که در نواحی بادخیز، گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به جهت جریان هوا، انتقال ذرات گردوغبار به نواحی مرکزی استان ازجمله شهر مشهد، دور از انتظار نیست.

غیوری افزود: از عصر امروز، در نواحی شمال‌غرب خراسان‌رضوی احتمال رگبار و وقوع رعدوبرق پراکنده وجود خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و سبزوار با بیشینه دمای ۴۵ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی بوده‌اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد، نوسانات دمایی بین ۲۵ تا ۴۰ درجه به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوای امروز در خنک‌ترین ساعات به ۲۴ و در گرم‌ترین ساعات به ۳۷ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.